• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

allsvenskan

T

Teddi

Guest
finns många goa gubbar i fotbollen också,,t,ex,,eddy örneholt,,frölunda,,mr christianson,,hans lag,,

men annars e de GAIS som gäller:) ett nytt ämne kanske?? som inte har de minsta med husbil att göra:Dmen de hade ju inte snuset heller,,:twitcy:
 
F

F.d. 29916

Guest
Sv: allsvenskan

Vet ni inte att det finns ett lag som heter HIF?
Göran
 
T

Teddi

Guest
Sv: allsvenskan

va glad ja blev,,ja, som trodde ni bara ville ha billig snus,:D,vi kör väl så länge de finns intresse,,
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
952
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: allsvenskan

Hej! I mannens hjärta klickar det GAIS..men jag håller på Djurgården!


Mvh Birgittha och Mats i Euran
icon6.gif
 
T

Teddi

Guest
Sv: allsvenskan

hej,,ja har en granne som heter jan edbrink,,han jobba på radiosporten ihop med lars-gunnar björklund i stockholm,,han refera mycke boll förr,, men de va nog på den tiden då GAIS var i tvåan,,men dom hade ju konkurrens av TV-n,,
så visst finns de goa minnen,,

putte cock t,ex,,ja fick hans autograf på 50-talet,,var då med min far-bror som spelade i "fellows",,mölndal
ursäkta,,de va hockey,,men,,tråden e lika rolig ändå,,:),,kul att skallen hänger med,,:D så gött de går,,
 
T

Teddi

Guest
Sv: allsvenskan

jaha,,premiär nu i helgen har de varit,,ock blåvitt skulle bara hämta tre poäng i södertälje,,skryt,,,

de e väl tur att vi har #karl-alfreds"???? lag,,tror jag,nämligen gais,,:)
 
F

F.d. 50209

Guest
Sv: allsvenskan

Har en bärkasse där det står:skit i tabellen, Bajen bäst ändå!
Då vet ni var ni har mig. :)
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: allsvenskan

Tänk att även vi i lilla Gävle har Allsvensk fotboll att se, inte bara elitseriehockey.
Skillnaden är väl att Gif kämpar i botten och i Bif i toppen men man vet ju aldrig :rolleyes:.

0-0 i går borta mot Malmö med mycket tur hörde jag, får vara glada för varje poäng mot topplagen.

I kväll smäller det, usch så spännande det blir och jag måste jobba, fick inte tag på biljetter och inget tv-tittande heller bara radio och det är ju ännu värre, kör en 100 tons ved-truck inte mycket som får gå fel då inte :twitcy:

//pelle
 

StJeP

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2024
Sv: allsvenskan

Helsingborgs IF det e mitt lag,tung start igår utspelat av Norrköping. Blir ett tufft år för alla vill ju besegra mästarna, Roligt dom satsar på yngre spelare,kan bli ett mellanår/Staffan
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
952
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: allsvenskan

Hej! Här hos familjen Johansson håller Mats på GAIS och makan på Djurgården!
Är det någon som ska åka och titta på Åtvidaberg-GAIS den 6/4?
icon10.gif

mvh Birgittha och Mats i Euran
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: allsvenskan

Gokväll

Nej tyvärr blir det ingen resa till Åtvid denna gång. Troligtvis så blir säsongen 2012 en som jag inte kommer att se ALLA matcher(hemma) som jag gjort de senste åren, sedan 1998 då äldsta barnbarnet Johan(idag Elfsborgare) och jag var och kollade matchen mellan Fjärås och GAIS. Fjärås vann med 3-1. 850 på läktaren, fortfarande publikrekord. Efter det fick jag ett återfall efter många års bortvaro från Ullevi (gamla-nya-nyagamla) som håller på ännu, med det förbehållet jag tidigare nämnt. Men, nästa år, så hoppas jag att en av mina "fonusönskningar" går i lås. Nämligen att se ALLA GAISmatcher var de än spelas. Dé ni..................

GAIS é rock ´n roll (blåvitt är disco)
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

Tycker det är dags att lyfta denna tråd nu när träningsmatcherna börjar på allvar. IFK Göteborg "gästar" Valhalla idag och tar emot FC Nordsjälland. Här är matchen inköpt via webben så snart blir det att slå sig ner i soffan med halsduken och heja fram Blåvitt till seger..:)
 
Toppen