• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Halta Lottas eller Sweden Rock

F

F.d. 5322

Guest
Ja...ett löfte är ett löfte men som så mycket annat i livet går i kors. Jag och mina grabbar(söner) har inte missat ett Sweden Rock på 13 år:msn_star:. Detta beror på att jag hade stuga i Norje Boke under denna tiden men sålde densamma förra året, tog husbilen ner och det gick lika bra. Kollade nu att det är samma helg!!! Har nu dock avgett ett löfte så nu bryter jag traditionen. Kanske på tiden men( detta år mycket bättre utbud än förra året). Vi ska till Halta Lottas Hyttsill samma helg och då hoppas man på "rocknroll". Men vi sviktar icke. Ses I Småland.
MVH//Mia och Lars-Göran
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Själv parkerar jag husbilen på Örjans på SRF som vanligt! :)
\m/
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Nästan så jag skäms, men det har aldrig blivit av att åka dit (Sweden Rock alltså).
Hade gärna sett Gary Moore återvända till rocken t.ex.

Att återse BöC och Girlschol hade varit kul, men frågan är om det kanske blir mer patetiskt än bra... Då är det nog mer drag i "ungdomarna" i Danko Jones. :)

//Stefan
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Till LasseG
Hoppas du kommer att få en go Sweden...vill du kan du få min husbilsplats, min svärdotter har fixat. Vill du så fixar jag.
MVH // Mia
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Till LasseG
Hoppas du kommer att få en go Sweden...vill du kan du få min husbilsplats, min svärdotter har fixat. Vill du så fixar jag.
MVH // Mia

Oj, tackar! :)
Beror lite på var, vi har bekanta som är trivsamt att ha hyfsat nära!
Var är det nånstans?
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Första stugområdet till vänster...om du räknar från "rakan" till campingen.
MVH//Mia
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Ok, då tror jag att jag vet!
Undrar om inte en liten rund herre med mustasch som heter Urban S har en kåk där också?
Jag ska kolla med hustrun hur planen ser ut, återkommer! :)
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Tackar för erbjudandet, men vi står med kompisarna på vanliga stället!
Det blir liksom åt fel håll, och det brukar vara kul på campen också!
Vi kanske ses där 2013 istället!
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

God morgon..eller god natt. För oss som jobbar natt är det nu morgon ( helt ovidkommande men ändå). Lovar att vi ses 2013...hinner kanske med torsdagen vem vet. Hälsa frugan...vet att det blir bra i år, kanon band. Har ju husbil..:mh4:
MVH // Mia :blabla::blabla::blabla::blabla::blabla::blabla::blabla: Rocken Lever.
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Halta Lottas eller Sweden Rock

Ja, ser ni en Rimor längs vägen upp från Rondellen på E22, första campen på vä sida så är det vi!
 
Toppen