• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Heckgarage

D

Deleted member 11118

Guest
Hej

Är ny så jag vet inte om jag gjort rätt men någon kanske läser detta och vem vet någon kan kanske svara. Har en husbil Adria Matrix Suprem 2012, där finns ett stort garage och i Tyskland har de något som heter Heckgarage titta gärna här Clevere Produkte für besseres Caravaning nu undrar jag om man kan köpa något sådant i Sverige, har letat men inte hittat. Tycker det vore konstigt om det finns att köpa för i Tyskland finns det på en hel del ställe.

Lars Jönsson
 
F

F.d. 53192

Guest
Sv: Heckgarage

Men du!! Det är ju en online shop som du har länkat till. Vad är problemet?? Det är ju bara att beställa så kommer ju grejorna.

Tack för tipset.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.678
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Heckgarage

Heckgarage är själva Garaget, regalsysteme heter hyllorna, egenligen hyllsystem. :msn_wink:
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Heckgarage

Vet det är en onlineshopp jag länkat till, meningen var att folk skulle se vad jag menade, man kan köpa det på plats, finns en ställplats där man tillverkar det medan du är på plats

Skall titta på Håkans förslag, verkar intressant även om jag är totalt befriad från att snickra osv, men jag kan nog skaffa hjälp. Tack
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.808
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Heckgarage

Här finns en annan tysk firma som gör fina inredningar till garagen.

IDEA-Systemregale

Lite lägre vikt än abentuer ovan men lägst vikt blir det med lekbackarna.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Heckgarage

Tackar Håkan för förslaget att titta på Bauhaus, nu blir det till att bygga själv med hjälp av folk som kan. Billigare blev det också.

Lasse
 
F

F.d. 5333

Guest
Sv: Heckgarage

Dessutom finns ett företag som kallas IKEA
 
Toppen