• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iGO Primo navigering med iPhone/iPad

KOKKAKI

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad

Försöker uppdatera licenser på IGO Primo W Europé. Får hela tiden svaret " Anslutning till servern misslyckade. Försök igen senare". Har provat samma sak i flera dagar men samma svar. Någon som får samma svar? Måste jag avinstallera och installera igen?
 

Cabe Master

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
2340
Medlemskap
2026
Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad

Jag har precis samma problem. Samtliga mina kartor i IGO Primo är borta. Det har inte hjälpt att avinstallera appen och börja om på nytt. Har nu haft detta problem i snart 2 veckor. Tror att vi som har drabbats måste hålla på och felanmäla, vilket går enkelt via appen.

Fick detta svar av supporten;

First of all, thank you for your interest in our products!

My name is Patrick and I will handle your issue from now on.

Thank you for your feedback.

We are aware of this error and our developers are already working on a solution. I would kindly ask for your patience during the process. I will notify you once we have any results.

Thank you for your kind understanding.

Please, accept our apologies for the inconvenience caused...

Best regards,

Patrick,
NNG Support
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad

Jag tror inte att det hjälper.
Det kan bero på att den gamla versionen fasas ut, något annat kan jag inte komma på.

Dessutom har den nya versionen fortfarande inte uppdaterat sina kartor sedan drygt ett år.

Synd på världens bästa navigeringsapp!
 

KOKKAKI

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad

Jag har försökt skicka mail med felanmälan till supporten på gamla IGO men mailen går inte fram längre så appen är nog stängd för gott.
 

KOKKAKI

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad

IGO Navigation ( den nya ) har kommit med en uppgradering men vad uppgraderingen innehåller blir jag inte klok på. Har tittat på vägsträckningen Borås till Ulricehamn där fattas fortfarande nya motorvägs delen. Har mailat supporten men inte fått något svar ännu.
Här är svaret som kom idag, liknar svaren som kommit tidigare på frågor om uppdatering.

" Dear Åke Ström,

Thank you for your reply.
Thank you for your feedback. We are aware of this error and our developers are already working on a solution.

We apologize for the inconvenience caused.

I would kindly ask for your patience during the process. I will notify you once we have any results. "
 
Senast ändrad:
Toppen