• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ännu nyare plåtis?

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Nu när min fyrhjulsdrivna plåtis precis blivit klar för skarp insats så har jag fått korn på en ny (2011) som uppfyller alla krav; 4WD, lågväxel och drag för 2,8 ton.
Det lär väl inte gå sälja den befintliga nu under lågsäsong men jag gör ändå ett försök med Blocket. Det tar emot att sitta med två husbilar ända till våren.

aake
 
F

F.d. 26242

Guest
Sv: Ännu nyare plåtis?

Nu när min fyrhjulsdrivna plåtis precis blivit klar för skarp insats så har jag fått korn på en ny (2011) som uppfyller alla krav; 4WD, lågväxel och drag för 2,8 ton.
Det lär väl inte gå sälja den befintliga nu under lågsäsong men jag gör ändå ett försök med Blocket. Det tar emot att sitta med två husbilar ända till våren.

aake
Scannade av blocket nyss och såg att aake hade lagt ut plåtisen till salu och tänkte att han lägger av med campandet. men Jag läser mellan raderna att du ska förnya dig. Nytt är gått.
 
Toppen