Ha ha, börjar lära mig hur du fungerar nu Jappe

.
Du älskar att provocera och få igång diskussioner men nu får du faktiskt respektera att det finns människor som älskar denna sport mer än något annat.
Jag avskyr hockey,fotboll,friidrott och all annan form av idrott och skulle inte få för mig att ödsla en sekund på att titta på skiten, MEN Jappe....jag har full förståelse för att det finns folk som älskar dessa idrotter och därför går jag inte in och klankar på de trådar som avhandlar dessa.
Detta är dessutom sveriges största sportevenemang utan konkurrens med över 200.000 åskådare på plats och över 60 miljoner tv-tittare över hela världen och inga slagsmål, inga upplopp, inget behov av kravallutrustad polis på plats för att hantera huliganer mm mm.
Dessutom är de flesta tekniska finesser som du har på en modern bil framtestade genom motorsport, så även du Jappe har haft en hel del nytta av motorsporten.
Du skulle ta dig hit och kolla på folkfesten Jappe och se hur fantastiskt kul det är att titta på, kommunerna rallyt går igenom tjänar dessutom en hel del pengar på detta så värmlänningarna är väldigt positiva till rallyt.
Gå gärna in och läs på nwt.se och läs vad det betyder för värmlandsregionen.
Själv står jag inbackad på en skogsväg på ss 13/17 med sträckan 20m framför bilen i skydd av en hel skogsdunge med kraftiga träd och kan knappt bärga mig till första bil startar på sträckan imorgon kl. 10.46