• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Att vara eller inte vara..det är frågan!

F

F.d. 5322

Guest
Godmorgon eller godnatt alla husbilsvänner. Just tittat på vetenskapens värld..älskar denna serie och mycken kunskap har det givit mig. Nja nja tro inte att ja är en nörd men just att vara eller inte vara är faktiskt en S fråga. Kanske vi bör ta tillvara det vi har och inte ta allt föregivet.Tänk vad dinosaurierna fick gå igenom..då ser vårt liv ut som petitesser.
//Kram Mia
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: Att vara eller inte vara..det är frågan!

Och med detta svarar jag mig själv..enklast så. Hej på mig..hur mår jag? Ja!!helt kanon, så här dax på dygnet..inga problem kommer precis hem från jobbet..vad gör jag själv just nu då?..Jo ska precis lägga mig ska jag se mig själv imorgon då? Jo klart jag vill se mig..vill inte jag?..
Som sagt de som fattar detta är klart en människa som har huvudet på skaft. (SÅ HÄR DAX)
Kram//Mia
 
Toppen