• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemslista

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Om jag inte missminner mig så fanns det tidigare möjlighet att få tillgång till en lista på medlemmars namn och adress från nummer 1 och fortlöpande. Denna lista reviderades även lite då och då i takt med att nya medlemmar strömmat till.
Själv printade jag ut den och hade den med mig i bilen. Jag har letat efter denna lista med ej funnit den. Är det bara mina bristande datakunskaper som hindrar mig från att finna den eller är den borttagen - och i så fall av vilken anledning? Själv tycker jag det var ett enkelt sätt att snabbt få klart för sig vad klubbkompisen i bilen bredvid heter. Och en bra start på ett samtal.

Hymer Nummer 43
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Medlemslista

Matrikkelen legges ut i både pdf og xls format, men grunnet missbruk er det nå fjernet et par felter (e-post og gateadresse).
Den finnes via HBK Forum - Filer at ladda ner i høyre spalte på forsiden.
Direkte peker: http://www.husbilsklubben.se/forums/t22921/ sist oppdater 2011-08-20 og pdf-filen er på 338 sider - ikke noe praktisk format ;) med en slik papirbunke. xls-filen på en laptop funker suverent.
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Medlemslista

Finns under filer att ladda ner i menyn till höger.
Den gamla är uppdaterad.
//W
Knut hann först. Som vanligt!
:mad::D
 
Toppen