• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

när använder ni "var finns vi knappen"???

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: var finns vi knappen???

Prøver å huske denne når vi stopper og har tilgang til nett. det hender vi er langt vekk fra de andre "pluttene" ;);)
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: var finns vi knappen???

Det er nesten tusen som har satt sin "plutt", men tror de fleste har satt den på hjemstedet og siden glemt den.

Det är precis så jag gjort. :)

Dels tänker jag aldrig på att det finns länkar högst upp i det grå fältet, sen känns det som lite mycket meck att hålla den ständigt uppdaterad. Ser inte riktigt nyttan med det, med bakgrund till jobbet att leta reda på positionen.
Om den fanns som separat app till iphone/ipad och Android och höll koll på det själv, så skulle saken komma i annat läge. (går det att knyta till appen "Positionera" exempelvis?)

Sen måste jag zooma in nästan så långt det går (zoomgrad 18) för att den skall visa rätt. (I första skedet visas plutten en bit söder om Läsö)

Så jag tycker det är ett trevligt verktyg, men den behöver en del puts till...
//Stefan
 
Toppen