• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dålig kvalitet på iPhone?

F

F.d. 5322

Guest
En kompis till mig jobbar som IT-tekniker - han är dessutom "min" IT-tekniker - har haft en massa problem på jobbet med iPhone.
Skärmar som spruckit bl a. Han har inte märkt dessa problem med androidtelefoner. Av dessa anledningar så köps inte iPhone in till företaget längre.
Är det bara de som har haft otur eller finns det några av er därute med liknande erfarenheter? Personligen är jag smått lyrisk över frugans iPhone.

Lg/ medlem
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Dålig kvalitet på iPhone?

Aha, han vill ha en ny telefon och har råkat tappa sin telefon precis framför väster bakdäck och hann dessutom köra över telefonen innan olyckan upptäcktes.
V-backen :)
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Bra kvalitet på iPhone?

En kompis till mig jobbar som IT-tekniker - han är dessutom "min" IT-tekniker - har haft en massa problem på jobbet med iPhone.
Skärmar som spruckit bl a. Han har inte märkt dessa problem med androidtelefoner. Av dessa anledningar så köps inte iPhone in till företaget längre.

Stackars anställda, de borde kräva lönekompensation!

Den enda nackdelen med iPhone är att den kan bli lite hal i svettiga händer men det går att avhjälpa med ett sargskydd. Ingen telefon mår bra av att tappas i stenläggningen.