• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Clas Ohlsons solpanel

F

F.d. 10195

Guest
Hej!
Någon av er som har köpt och använder Clas Ohlsons 80 W solpanel till husbilen? Erfarenhet av denna?

/David
 
F

F.d. 2944

Guest
Sv: Clas Ohlsons solpanel

Jag tittade på den men valde två gånger 50w från Erlandssons Brygga istället.
Gick på totalt 4000 med regulator.

Gomer/medlem
 

Åke Nilsson

HBK Medlem
Inlägg
44
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
7195
Medlemskap
2024
Sv: Clas Ohlsons solpanel

Jag köpte mina via 24volt.eu (tips här från forumet) mycket trevlig kille, snabb leverans och väldigt seriös, hörde av sig och kollade så allt var okej efter köpet. Köpte två 90Watt, behövs en del överkapacitet för de dalar fort när det blir mulet, men dessa räcker lätt till.
Åke
 

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
Sv: Clas Ohlsons solpanel

Jag köpte mina via 24volt.eu (tips här från forumet) mycket trevlig kille, snabb leverans och väldigt seriös, hörde av sig och kollade så allt var okej efter köpet. Köpte två 90Watt, behövs en del överkapacitet för de dalar fort när det blir mulet, men dessa räcker lätt till.
Åke
Hej! jag håller just på att köpa via 24 volt.eu Undrar vad anläggningen kostade med allt?
 
Toppen