• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Frihet

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 55374

Guest
Fördelen med att ha husbil är att kunna äka ut i naturen,hitta sitt paradis vid någon sjö,stanna några dagar ev. med lite fiske och bara med naturen som grannar(gäller nog bara Norrland tyvärr).
Nackdelen med husbil är att man ibland måste övernatta med bilar på armbågslucka på 3sidor(gäller både camping o ställplats.Det har hänt att man måste ut med markisen för att inte få sina möbler sönderkörda av närgångna ekipage.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Frihet

Fördelen med att ha husbil är att kunna äka ut i naturen,hitta sitt paradis vid någon sjö,stanna några dagar ev. med lite fiske och bara med naturen som grannar(gäller nog bara Norrland tyvärr).
Nackdelen med husbil är att man ibland måste övernatta med bilar på armbågslucka på 3sidor(gäller både camping o ställplats.Det har hänt att man måste ut med markisen för att inte få sina möbler sönderkörda av närgångna ekipage.

ja håller med,,våra bästa vänner bor i skellefteå,,vi var där förra året,,nära till paradis som arjeplog-arvidsjaur,,inga avstånd för en norrlänning;) för att inte tala om vägen mot boliden,,

vilka fina ställen med både övernattning o fiske,,

kan inte du o jag byta hemmaplatser med varandra? du kanske vill till västkusten nån gång,,göteborg-liseberg,,ja kan stanna till hos dej över natten,,sedan på morran dra iväg till nåt fiskeställe,,

allt när vi ändå är ute o kör,,samtidigt tittar vi till våra ägor??
min gamla ide,,men ändå fullt genomförbar,,hade bra,,teddi,,
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Frihet

teddi om vårat boende varit annat än i flerfamiljshus(område utan parkering,måste ha våran bil på annan ort)annars skulle nog övernattnig kunna fixas.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Frihet

teddi om vårat boende varit annat än i flerfamiljshus(område utan parkering,måste ha våran bil på annan ort)annars skulle nog övernattnig kunna fixas.

hej timrå,,de e detta som e poängen,,så var du än har din bil så är du välkommen till min plats,,ja letar inte efter nåt övernaturligt:wink: utan alla medlemmar-samma förutsättningar,,

du e jättevälkommen ska du veta,,,teddi,,
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen