• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

är de detta ni kallar"plåtis"??

T

Teddi

Guest
hejsan,,en händelse från förra året,,men sann,, i bua hamn förra året träffa ja en kille med en peugot expert,,modellen under boxer tror ja? han hade byggt denna bil från grunden,, ett fantastiskt bygge tyckte i varje fall jag,,

med skjut dörr,,,endast två rutor bak men färgade,,kunde inte titta in men ut gick bra med bra ljusinsläpp,,gasol valdes bort,,,istället spritkök,,
han satt i en liten soffa,,med två lätta ryck blev de en helbädd,,belysn,,vatten fanns ock--porta-potti,,

fanns ingen som helst chans att man kunde ta denna för en #husbil#

nu kommer de roliga ock positiva,,i en hamn blev han tilltalad av hamnchef att flytta sej senare på kvällen,,blev anvisad en annan plats,,,gratisplats,,han stod i vägen för husbilar:D ett stort skratt naturligtvis,,

han e inne på andra året nu ock aldrig betalat en spänn för övernattning:D

finns de nån här som träffat honom,??,han bor i kållered,,mölndals kommun

teddi,,
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: är de detta ni kallar"plåtis"??

¿Finns det mer än en Jappe?
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: är de detta ni kallar"plåtis"??

Tror ikke det, men enkelte ganger viser han frem et par av de andre personlighetene sine :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :cool::cool::cool::cool::cool: :D:D:D:D:D
 
B

Boxer

Guest
Sv: är de detta ni kallar"plåtis"??

Det fans en härlig tråd förra året om en kille som kallade sej Wire 72 han hade ett liknande projekt.
 
T

Teddi

Guest
Sv: är de detta ni kallar"plåtis"??

Det fans en härlig tråd förra året om en kille som kallade sej Wire 72 han hade ett liknande projekt.

hej boxer,,denne man var inte med i nån klubb,,,,däremot satt han ock log på lite distans när vi andra betalade:D
 
Toppen