• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Navigon Truck

F

F.d. 52994

Guest
Nu har jag investerat i en Navigon Truck navigator. Köpt på Elgiganten i Luleå. Jag visade det dokument som fanns att skriva ut och som hade både HBK:s och Caravan Clubs logga på, inga som helst problem. Jag blev mycket trevligt bemött av den kvinnliga säljaren trots att hon inte visste om uppgörelsen. Jag lämnade butiken med ett nöjt léende, nu får vi se om jag blir lika nöjd med navigatorn.;):rolleyes:
 

magwil

FD HBK Medlem
Inlägg
28
Kommun
Växjö
HBK-Nr
2004
Medlemskap
2021
Sv: Navigon Truck

Vi har också investerat i en navigator truck, handlade på el-giganten A6 i Jönköping.
behövde bara säga vad vi ville titta på så förstog den gulliga expediten att vi hade fått detta erbjudande via klubben. Inga som helst problem.
/ Magnus & Ingalill
 
F

F.d. 29819

Guest
Sv: Navigon Truck

Har varit och tittat på Navigon vid Elgiganten. Så vitt jag kan förstå, även i samråd med expediten, kan man inte lägga in kordinater i dessa apparater.
Möjligen genom att köpa hem ett program och via datorn lägga in dessa.
Garmin och Tom Tom har tydligen den funktionen direkt i navigatorn.
Kanske någon mera har studerat detta problem, och kan komma med ytterligare kommentarer.
Hälsningar Lars-Åke
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: Navigon Truck

Har varit och tittat på Navigon vid Elgiganten. Så vitt jag kan förstå, även i samråd med expediten, kan man inte lägga in kordinater i dessa apparater.
Möjligen genom att köpa hem ett program och via datorn lägga in dessa.
Garmin och Tom Tom har tydligen den funktionen direkt i navigatorn.
Kanske någon mera har studerat detta problem, och kan komma med ytterligare kommentarer.
Hälsningar Lars-Åke
Det är inga som helst problem att lägga in kordinater, åtminstone i trucknavigatorn men jag tror nog att det skall gå i den andra oxå
Du har kanske tittat på fel navigator, det skall vara Navigon 70
 
Toppen