Protest! Har Knarrevik tagit denna bild på ort och ställe med sin kamera eller har han hämtat den på Google? Jag tycker det ska vara egna bilder som läggs ut här! Ränderna på bilden antyder att det är något skumt här!
Vad säger webbarna om detta? Nån jävla ordning får det väl va!
Skulle jag ha fel så glöm bort den här protesten, bara!
Jag känner inte igen det riktigt! Låg det verkligen så nära vägen på min tid. Hade det varit idag så hade jag aldrig tagit in på ett hotell så nära en trafikerad väg. Jag tror dom har målat om också! Eftersom jag är osäker vill jag inte svara!
Webbarna! Varenda bild jag har lagt ut här på "På spåret" har jag tagit själv och det är väl så det ska vara??!! Och är det inte så det ska vara, så tänker jag inte fortsätta engagera mig i denna tråd!
Kolossalt upprörd Jappe
Senast redigerad av Jappe den 2012-02-04 klockan 12:57.
Norge är alltid vackrast när det har snö på sig, tycker jag! Göksäter stänger kl. 2 idag så det är väl lite sent påtänkt! En annan gång kanske, om du lovar att bättra dig! Numera föredrar jag att göra upp på distans! Den sista bilden kan du ha tagit själv! Det var så längesedan jag var där så jag har glömt vad det heter! Det är inte Geilo hotell!