• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

instruktionsbok burstner ixeo

F

F.d. 50112

Guest
Hej på er.
Är nu ägare till en burstner ixeo 664 2011 års.
Önskar att köpa en instruktionsbok på svenska till denna.
Tack på förhand
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej var har du köpt bilen ?kolla om inte dom kan fixa en via burstner ,jag köpte min i tyskland och då kunde den firman jag köpte ifrån fixa fram en pdffil på svenska tyska och engelska efter lite mailkorrespondans om den nu är köpt i tyskland.på själva bildelen är det bara att anmäla sej på svenska fiat sidan och ladda ner boken på bildelen (om det är en fiat)
 
F

F.d. 50112

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej har köpt bilen av en bilhandlare som har importerat den.
har laddat ner bildelen ( Fiat).
söker nu instruktionsboken på bo delen.
 
F

F.d. 50112

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej på er.
Svarade nog på fel ställe.
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Då kan han Bilhandlarn ta kontakt med det stället han köpte den så kan dom i sin tur ta kontakt med burstner i tyskland så fixar dom det tog 3 dar för mej
lycka till
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej Jag har en på svenska för en 2010I Ixeo 664, säkert samma , kan inte skilja så mycket antar jag....får jag din mail adress så mailar jag över den...mvh Josef
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej , ser Du skriver Änglarna....jaja...Är själv en sann gaisare som jobbat med a-laget där i 4 år....GGG AAA IIII SSSS
 

GöranoBitte

HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
6580
Medlemskap
2024
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej!
Jag köpte en ny Burstner i höstas i Tyskland. Skrev ett mail till huvudfabriken i Kehl och undrade om de kunde skicka en instruktionsbok på svenska. Inom två dygn låg den i mailboxen. Imponerande tycker jag.
 
F

F.d. 8693

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej Josef
Har precis införskaffat mig en ixeo 664 2010 och upptäckte att handboken är på tyska, vore grymt tacksam om ni har lust och maila mig en kopia:spinny:
 
T

Tobbe E

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej. Är det någon som har en instruktionsbok till en Bürstner A576 Levanto 2007 som pdf?? Eller tips på var man kan få tag i en.

Mvh Tobbe
 

Helena o Tom

HBK Medlem
Inlägg
321
Kommun
Finland
HBK-Nr
1052
Medlemskap
2024
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Hej Tobbe , jag har Burstners handbok som pdf för 2007 års modell.
Skicka din mailadress till mig så fixar det sig.
Mvh Tom
 
I

Ixeofors

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Vi ska hämta en Burstner Ixeo 650 2011 i Oktober, skulle vara bra med en svensk instruktionsbok!
Någon som har en Ixeo 650?
 
I

Ixeofors

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Ok tackar, men det verkar inte gå att kontakta dom via mail?
Antar att man får ringa dom då.
 
J

Jarn

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Jag har vid två tillfällen tidigare fått böcker och även arbetsritningar på bodelen av Bürstner fabriken i pdf format.
Vet inte varför de nu ändrat policy eftersom jag igår fickk detta svar när jag ville ha en:

Bitte wenden Sie sich hierfür an Ihren Händler in Mannheim oder an unsere Vertretungen in Schweden

Bürstner GmbH
Leitung Kundendienst
Rainer Steglich
 
I

Ixeofors

Guest
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

Ja det var ju trist att dom inte vill ordna sånt längre, får hoppas det löser sig ändå!
Tack Roland!
 

Argos 747

HBK Medlem
Inlägg
482
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2024
Sv: instruktionsbok burstner ixeo

HEJ TACK SÅ MYCKET VAD KAN MAN SÄGA DETTA FORUMET ÄR GULD VÄRT!!!! TACK ÄN EN GÅNG!
 
Toppen