• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ETT STORT TACK TILL VÅRA ELDSJÄLAR HBK.

F

F.d. 55371

Guest
Under årsmötesträffen på HIGH CHAPARRAL, har vi träffat många, både nya och begagnade vänner. Mycket trevligt, inte minst låååång bordet. Torsdag kvällen. Detta var vår första husbilsträff. Hoppas vi snart ses igen. Jag beundrar alla eldsjälar som lägger ner så mycket ideellt arbete,ingen nämnd, ingen glömd.

Ett stort tack till ER alla.

Jag brukar säga så här till mina barn och ja tror det går att applicera det även på HB. Klubben.

Framtiden tillhör dem som ser möjligheterna, vågar vara med och styra utvecklingen och inte är rädda för förändringar.
Förlorare blir de som inte kan frigöra sig från sitt gamla synsätt och tänkande, sitter passiva eller handlar efter gamla spelregler.

Än en gång ETT STORT TACK Från WÅGE/ANITA 4589.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.666
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: ETT STORT TACK TILL VÅRA ELDSJÄLAR HBK.

Det var en mycket trevlig årsmötesträff och vi hade stor glädje av att träffa många gamla vänner och många nya medlemmar som förhoppningsvis kommer att bli vänner.
Ordstävet gillar vi.
Att sedan vädret visade sig från sin bästa sida var ju inte helt fel.

Eva & Hasse
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: ETT STORT TACK TILL VÅRA ELDSJÄLAR HBK.

Vi vill också tacka alla trevliga människor som
vi träffade på High Caparall. Speciell hälsning till Inger och Jerry, Rolf och Siv samt till er som ordnat träffen!
Hoppas vi ses snart igen!
 
Toppen