• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekaler

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Dekaler

Hej
Jag har heller inte några dekaler kvar.
Jag tänker inte betala för att få NYA, det är inte 25 kr utan en prinsip sak.
Det måste finnas pengar i klubben att sända ut nya till de som skaffat "ny" hb.
Jag får väl skit för inlägget men tänk själva.100 x 7000.medl.
Ha det
/Vidhem
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

Det kanske är den kostnaden som det kostar att tillverka dom och priset är ju inkl frakt .

Det är ju ett rejält märke och ingen skräpkvalité .

Vill du ha ett Vidhem så kan jag bjuda dej som guldbröllopspresent men då vill jag se det monterat också ;) :)
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Dekaler

Det kanske är den kostnaden som det kostar att tillverka dom och priset är ju inkl frakt .

Det är ju ett rejält märke och ingen skräpkvalité .

Vill du ha ett Vidhem så kan jag bjuda dej som guldbröllopspresent men då vill jag se det monterat också ;) :)
hej B_Å
Hur många föreningar har du varit med i och fått belala för att få dekaler?
Tack för erbjudandet,Du får bjuda på en ostmacka när vi träffas istället.
/Vidhem
 
H

hianders

Guest
Sv: Dekaler

Vidhem - det kostar att ta fram dekaler och att skicka dem. Alla får en dekal när man går med som medlem. Sen får man betala om man vill ha fler - inga konstigheter tycker jag. Det är ju inga pengar att tala om! Beställ du och se glad ut :p Och visa att du är stolt att vara med i husbilsklubben.se.


Inger/fru hianders
:yes:
 

Leammi

HBK Medlem
Inlägg
140
Kommun
Varberg
HBK-Nr
737
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

Vidhem - det kostar att ta fram dekaler och att skicka dem. Alla får en dekal när man går med som medlem. Sen får man betala om man vill ha fler - inga konstigheter tycker jag. Det är ju inga pengar att tala om! Beställ du och se glad ut :p Och visa att du är stolt att vara med i husbilsklubben.se.


Inger/fru hianders
:yes:
Antar att du betalt flera hundratusen för den nya husbilen, Grattis, att inte kunna betala några kronor för nya märken som någon i Styrelsen lägger arbete på att plocka ihop och posta till dig utan att få betalt, anser jag vara synnerligen bevis på en snålhet utan likhet.
 
H

hianders

Guest
Sv: Dekaler

Leammi - jag hoppas att det inte var mig du menade eftersom du citerade mitt inlägg! :)

Tycker också att det är småpengar i sammanhanget och jag bryr mig inte om att det för någon är en principsak!

Jag litar 100% på vår styrelse och förtroendevalda!

Inger/fru hianders
 

Lovisa

HBK Medlem
Inlägg
1.478
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Dekaler

Hej
Jag har heller inte några dekaler kvar.
Jag tänker inte betala för att få NYA, det är inte 25 kr utan en prinsip sak.
Det måste finnas pengar i klubben att sända ut nya till de som skaffat "ny" hb.
Jag får väl skit för inlägget men tänk själva.100 x 7000.medl.
Ha det
/Vidhem

Lite mållös blir jag. Det kostar att driva en hemsida vilket jag är hundra på att pengarna för det mesta går till. Jag jobbar själv med dekorer och jag kan säga dig att priset för HBKs dekaler är otroligt billigt. Inget att tjafsa om. :wink:
 
Senast ändrad:

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Dekaler

vidhem - du betalte 100 kr for det første settet med dekaler og nummer, dette er i praksis selvkost for klubben. Skulle vi følge din logik så måtte årsavgiften økes med 50 eller 100 kr, du får sende inn et forslag til årsmøtet om dette :D:D.
 

Relax

HBK Medlem
Inlägg
1.898
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

100 kronor/år i medlemsavgift (= verkligen billigt tack vare mkt idiellt arbete) och nu en diskussion om mer eller mindre högt pris för HBK-dekaler som i varje fall jag upplever som billiga (= en spott i havet betr husbilskostnaderna), jag måste ha missat något?

Mot denna bakgrund kan man undra om vi husbilister är en köpstark kundskara (?), detta map att kommungruppen parallellt nu söker motivera kommuner, mfl (!) att skapa ställplatser för oss husbilister - vilka motiv använder kommungruppen av?
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Dekaler

Har mina dekaler kvar från den gamla husbilen, går säkert att limma fast med spraylim. Skänkes mot fraktkostnad.:D
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Dekaler

Har mina dekaler kvar från den gamla husbilen, går säkert att limma fast med spraylim. Skänkes mot fraktkostnad.:D

Saken är redan fixad men hoppas att Vidhem har en kamera för nu vill jag även se resultatet monterat på vinterhusbilen Nordic .

Han har fått en försenad guldbröllopspresent av mej .
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.569
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Dekaler

Hej
Jag har heller inte några dekaler kvar.
Jag tänker inte betala för att få NYA, det är inte 25 kr utan en prinsip sak.
.....................


När man läser sånt här från en medlem, börjar man fundera; varför lägger jag ner många timmars arbete på att hjälpa medlemmar att logga in på hemsidan eller att lägga in bilder, själv samla och lägga in ställplatser, skaffa rabatter, förmåner etc. till medlemmarna helt utan ersättning.
 
Toppen