• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Satte du ut bara för att jag skulle svara. Folias hotel framför San Agustin strandpromenad.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Stämmer, ni verkar att ha gått i ide och glömt HBK och tänkte en bild kanske lockar fram herrskapet.

Stämmer, det är Hotel Folias i bakgrunden, men bilden är inte tagen från strandpromenaden, ser du inte Beach Clubs markis längst upp på bilden? Min gamla "gubbporsche" fick också vara med på en hörn.

Men ska inte vara pjåskig, tvärtom en dag som idag skall man vara generös och jag godkänner svaret, trots dålig positionsbestämning. :)

Ralph, varsego' din tur.
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Taget från parkeringen utanför Beach Club som Tommy mycket väl känner till.
Ser att Tommy redan svarat.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Taget från parkeringen utanför Beach Club som Tommy mycket väl känner till.
Ser att Tommy redan svarat.

Som enväldig domare just i den här frågan, tar jag tillbaka det tidigare godkännandet av SirMcLains lite svävande, chansartade svar och ger Linden stafettpinnen och ansvaret att föra tråden vidare, eftersom hans svar var 100% korrekt!! :)

TommyD
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Tommy, min tanke var inte att ta över spåret utan bara att tala om var bilden var tagen från.

Tycker nog att Sir Maclain är den som ska lägga ut en bild för att han tog det populära resmålet.

Tycker en nyss hemkommen linden från San Augustin som inte blev bortblåst.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Tommy, min tanke var inte att ta över spåret utan bara att tala om var bilden var tagen från.

Tycker nog att Sir Maclain är den som ska lägga ut en bild för att han tog det populära resmålet.

Tycker en nyss hemkommen linden från San Augustin som inte blev bortblåst.

Vilken personlig nesa för undertecknad.

Här går man ut i bästa Donald Trump stil, pekar med hela handen och likt en diktator pekar ut en vinnare, å' så.......

Ja, det är bara att göra en pudel och snällt be Ralph att inta vara långsint, utan gå in och lägga in nästa bild. :twitcy:

TommyD
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Vilken personlig nesa för undertecknad.

Här går man ut i bästa Donald Trump stil, pekar med hela handen och likt en diktator pekar ut en vinnare, å' så.......

Ja, det är bara att göra en pudel och snällt be Ralph att inta vara långsint, utan gå in och lägga in nästa bild. :twitcy:

TommyD

Ny bild kommer efter alla hjärtans middagen på tre hjärtan.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Ja, det betyder att även ett skott från höften kan pricka en hare.

Det var absolut inte egna minnesbilder från sommaren 1964 när jag som befälselev ombord på Svenska Orientlinjens m/s Timmerland, tufft gick utför landgången för att besöka Rotterdams hamnkvarter.

Här, långt från Rotterdams hamnkvarter, landade vi förra våren.

P4306274.JPG

TommyD
 
Toppen