• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HAHA sicka skojare det finns .......

Birglas

HBK Medlem
Inlägg
2.247
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2024
Sv: HAHA sicka skojare det finns .......

Tack Martin
Det räckte att stänga safari och rensa historiken:):)
Birgitta
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.585
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: HAHA sicka skojare det finns .......

Det här kom idag till min privata e-postadress!

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Mr. James Watson [mailto:7james@donate234.jp.tn]
Skickat: den 24 maj 2016 22:22
Till: Recipients
Ämne: SV: Hej

Hej

Mitt namn ar James Watson, jag ar praktiserande advokat fran London, Storbritannien. En klient till mig avled 2008, men han lamnade en summa av GB £ 9.500.000.00 (Nio miljoner, femhundratusen Brittiska pund) deponerade i en bank oturligtvis; han specificerade inte sin arvinge (eftertradare) fore sin plotsliga dod.

Alla mina forsok att spara hans familemedlemmar har an sa lange visat sig fruktlosa darfor att han har inte skrivit ett testamente fore hans dod.

Den Brittiska arvslagen tillater varje Bank att konfiskera den avlidnes fond, ifall pengarna fortfarande inte ar yrkade pa for over en period av 7 ar efter kontoagarens dod. Hur som helst, Banken har kontaktat mig att tillhandahalla Arvingen av min avlidne klient, sa dessa pengar kommer att slappas till personen, men jag hr inte kunnat rekommendera nagon som Arvinge. Detta ar varfor jag har kontaktat dig sa att jag kan lagligen rekommendera dig som Arvingen darfor att du har samma efternamn som min avlidne klient.

Enligt den Brittiska arvslagen, ar det pa advokatens ansvar att indikera den avlidnes Arvinge och jag ar den avlidnes personliga advokat. Darfor har jag den lagliga ratten att rekommendera dig som arvinge och banken kommer att slappa fonden till dig.

Jag har alla legala dokument som behovs for att avsluta transaktionen lyckligt utan nagra problem med den Brittiska regeringen och ditt lands regering. Denna transaktion ar 100% riskfri. Jag kommer att guida och visa dig pa vad att gora vid varje given tid och nar dessa pengar ar transfererad till ditt konto, kommer jag att resa for traffa dig i ditt land sa att vi kan dela fondeni proportionerna 40% till dig, 40% till mig och 20% kommer att doneras till cancer forskningsinstitut.

Denna arvsyrkande kommer att bli legalt kompletterad. Allt jag behover ar din totala samarbete och arlighet.

Om du ar intresserad att arbeta med mig var vanlig aterkom till mig med nedan listade informtion:

Ditt fullstandiga namn:
Ditt mobil och telefonnummer:
Ditt yrke:
Din alder:
Din nationalitet:

Komma tillbaka till mig.

Med vanlig halsning,
James Watson
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: HAHA sicka skojare det finns .......

Tänk att få ha pengarna på kontot under endast en dag!
Dvs under en tid när kontot var räntebärande.
 
Toppen