Citat:
Ursprungligen postat av Carthagofrik Hej nej jag har bara Huawei E122 USB Modem 3Mobil till att surfa med. Tror du att det skulle funka i en ipad. Det där med navigering till ipad låter spännande min nuvarande börjar bli till åren. Hur bär man sig åt om man vill ha navigering i den och funkar det bra? |
I det modemet har du ett simkort för datatrafik, detta bör du kunna använda i en Ipad, men kolla för säkerhets skull med säljaren, att det funkar, sedan är det vilken operatör som du har idag och vilken som säljer Ipaden till dej. (att den inte är låst)
När det gäller program till Ipad & Iphone är det inga problem. Apple har något som kallas appstore och där kan du ladda ner massvis med program som är gratis, andra får du betala för allt mellan 7 sek och uppåt.
Själv har jag köpt ett navigeringsprogram som heter Copilot, och det funkar precis lika bra som någon av mina vanliga navigatorer. Det finns även Tom Tom och många flera att välja på.
Tilläggas kan att jag har en Ipone, men nedladdning av program och liknande fungerar på samma sätt.
//Tommy