F
F.d. 13310
Guest
Hej!
Jag har hittat en 747 2 från 2004 som jag lurar på men frågorna är många och fler blir det med svaren jag får...hehe
Bilen är som sagt från 2004 men har redan 15000 mil på nacken...är detta ett bekymmer??? eller är det som med dieselpersonbilar...går 90000 mil med lite kärlek???
Sen vet jag att den har tagit någon eller några vändor till alperna...kan detta vara dåligt på något sätt...annat än det vanliga slitaget???
Den nuvarande ägaren har berättat att hjullagren låter men skall åtgärda detta själv ganska snart.
Bilen har passerat de senast besiktningarna UA och har ett allmänt gott skick enl. ägaren som är ägare nummer 2.
Värt att veta är att ägare nummer 1 har lämnat in bilen som inbyte till samma firma där den köptes ny, som sedan nummer 2 har handlat ifrån.
Vad bör jag akta mig för och vad kan bli kostsamt??? Det är ju trots allt en 2004:a.
I förhoppning om snabba och träffsäkra svar då jag snart skall hämta hem bilen...om allt går som jag önskar =)
Tack på förhand
john
Jag har hittat en 747 2 från 2004 som jag lurar på men frågorna är många och fler blir det med svaren jag får...hehe
Bilen är som sagt från 2004 men har redan 15000 mil på nacken...är detta ett bekymmer??? eller är det som med dieselpersonbilar...går 90000 mil med lite kärlek???
Sen vet jag att den har tagit någon eller några vändor till alperna...kan detta vara dåligt på något sätt...annat än det vanliga slitaget???
Den nuvarande ägaren har berättat att hjullagren låter men skall åtgärda detta själv ganska snart.
Bilen har passerat de senast besiktningarna UA och har ett allmänt gott skick enl. ägaren som är ägare nummer 2.
Värt att veta är att ägare nummer 1 har lämnat in bilen som inbyte till samma firma där den köptes ny, som sedan nummer 2 har handlat ifrån.
Vad bör jag akta mig för och vad kan bli kostsamt??? Det är ju trots allt en 2004:a.
I förhoppning om snabba och träffsäkra svar då jag snart skall hämta hem bilen...om allt går som jag önskar =)
Tack på förhand
john