• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stolt medlem !

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Här kommer ytterligare ett inlägg som ni kan kopiera och spy galla över. Vilka jag syftar på det vet ni själva efter tidigare kopieringar ni gjort till ert forum.
Men ni kan ändå aldrig få mig att inte vara stolt och oerhört glad att vara medlem i HBK. Jag vet inget om det som hände innan vi blev medlemmar vilket jag inte heller kan ha nån åsikt om. Det jag fått genom mitt medlemsskap har gett mej/oss så mycket. Alla goda råd inför vår första husbilssäsong. Alla tips om platser att besöka. All hjälp då vi haft problem med det tekniska. Alla fina vänner vi fått ingen nämnd och ingen glömd. För att inte tala om allt stöd vi fick 2009 då maken drabbades av sjukdom och genomgick 2 stora operationer. Det konstiga är att ni som kopiera mina inlägg har så många åsikter om oss trots att ni inte känner oss alls. Dra alla över en kam verkar vara er filosofi. Mina sista ord i detta blir : Tack HBK för allt.
MVH Gunilla /Rolf Stolta att tillhöra klubben.
 
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Stolt medlem !

Snälla, vad er det for vederstyggeligheder du udsättes for :(

Vi er mange der er stolte over at väre HBK medlem, og tyvärr er der "femte kolonne" inom murene i dom fleste forum, der kun önsker gnäll og usandheder.

Lad os ignorere dom, det er jo diskussion for diskusionens skyld dom önsker.

Må også väre svårt for dom, HBK er blevet endnu större :):) och vokser stadig :)

Hälsning

HBK4278-carnival

Glöm aldrig i HBK forum og i livet: Always look on the bright side of life
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.777
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Stolt medlem !

Här kommer ytterligare ett inlägg som ni kan kopiera och spy galla över. Vilka jag syftar på det vet ni själva efter tidigare kopieringar ni gjort till ert forum.
Men ni kan ändå aldrig få mig att inte vara stolt och oerhört glad att vara medlem i HBK. Jag vet inget om det som hände innan vi blev medlemmar vilket jag inte heller kan ha nån åsikt om. Det jag fått genom mitt medlemsskap har gett mej/oss så mycket. Alla goda råd inför vår första husbilssäsong. Alla tips om platser att besöka. All hjälp då vi haft problem med det tekniska. Alla fina vänner vi fått ingen nämnd och ingen glömd. För att inte tala om allt stöd vi fick 2009 då maken drabbades av sjukdom och genomgick 2 stora operationer. Det konstiga är att ni som kopiera mina inlägg har så många åsikter om oss trots att ni inte känner oss alls. Dra alla över en kam verkar vara er filosofi. Mina sista ord i detta blir : Tack HBK för allt.
MVH Gunilla /Rolf Stolta att tillhöra klubben.

Hej Gunilla och Rolf.

Det är klart att ni ska vara fortsatt glada och stolta över hur ni gestaltat ert liv. Ni ska också vara glada och stolta över ert husbilsliv, över ert medlemsskap i HBK och den oerhört positiva livssinställning som ni förmedlar till alla oss andra i HBK. Det finns ingen som kan ta det ifrån er! :) Jag är också en stolt medlem i HBK och stolt över att få dela det medlemsskapet med er! Det är inte alla som klarar av att vi trivs så bra i klubben och med varandra och de personerna är det egentligen synd om. Men fokusera inte på dem. Fortsätt fokusera på er själva och ert liv. Det där andra är en oviktig parantes! :):):)

Varma hälsningar
Krister N
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.666
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Stolt medlem !

Ett citat från Karin Alvtegen
"Det finns personer som fastnat i ett slags bitterhet som blivit till ett självändamål.
Som inte vill få problemet löst för då försvinner livets hela innehåll,som måste
projicera sin livsbesvikelse utåt på grannen,på grannens skällande hund.
Förlorar man detta,då måste man börja titta på sig själv och då går man
fullständigt under."
Kan detta stämma in på dessa personer?
Detta är redan komenterat på andra sidor av namnlösa (Ljusskygga personer)
 
Senast ändrad:
F

F.d. 29953

Guest
Sv: Stolt medlem !

Som nybliven medlem i klubb eller förening fattar jag inte varför man kan stå för sitt val. Fick mitt kuvert häromdagen från Husbilsklubben med dekaler,medl.kort.mm. Dekalerna finns nu på plats , bak,fram sidan..Men jag måste hålla med om många insändare som frågar "var är ni alla hbk:are?? Kört många mil med husbil och personbil i vår och sommar men ni är lätt räknade med skyltar, däremot ser man många Caravanare. Vi är
det också.
Ha de bra där ute
cegecc
 

murphy

HBK Medlem
Inlägg
72
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
3678
Medlemskap
2024
Sv: Stolt medlem !

Gunilla bry dej inte om sånt, ignorera det för det ger bara negativa tankar och dom ska man undvika. Personer och saker alltså skrift i media som ger negativ energi mår man inte bra av och därför undviker jag det. Jag håller med dej om att HBK är ett bra forum, man får till sej mycket bra information, sen undrar jag också var är alla för det är inte många med dekaler och nummer som vi ser när vi är ute.
Ha en fortsatt bra HBK:säsong Gunilla och lyd rådet; ta inte åt dej negativa energier.
:bye::bye:Eva
 
Toppen