• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Naturreservat i Kungsbacka

Bosse

FD HBK Medlem
Inlägg
347
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
70
Medlemskap
2021
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

Hej!

Det är fantastiska bilder, det är roligt att se dina bilder varje gång du lägger ut dem på hemsidan.

Mvh

Bosse
 
F

F.d. 29925

Guest
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

Finns bara ett fel med alla fina bilder man kan beskåda på forumet, man vågar knappt visa att man har en kamera, än mindre ladda upp bilder.:rolleyes:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

Tack för orden, men lägg gärna ut bilder. Det skulle ju bli ett väldigt tråkigt forum om bara proffsbilder läggs ut. Jag vill gärna titta på alla fina spontana bilder som ni medlemmar tar!
/Annette
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

Håller med om att det inte bara är "proffsbilder" som ska publiceras. Här kommer en bild utanför vårt hus i östra delen av Fjärås. Efter regn kommer oftast...
 

Bilagor

  • efter regn....jpg
    efter regn....jpg
    40,3 KB · Visningar: 317
Senast ändrad:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

Finns bara ett fel med alla fina bilder man kan beskåda på forumet, man vågar knappt visa att man har en kamera, än mindre ladda upp bilder.:rolleyes:
Vad som är bra eller mindre bra bilder är upp till betraktarens öga. Man kan bli lyrisk över Anettes bilder, och tänk att ha "Stättaredvägen" som en fototapet i ett rum, och där kunna drömma sig bort för att fantisera om vad som finns bortom kröken....
Men riktig lycka, det är att en gång lyckas med "Den där bilden", när man får fram ett spontant leende på någon kär vän, kanske något som bara man själv förstår, och kvalitetsmässigt mindre bra, men det är ändå en sån bild som man sparar. Så ta kort, lägg ut dom, och var stolt över dom.
Calle
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

jag måste lära mej hur man lägger ut bilder det får bli vinter lära mvh håkan
 

MiKi

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024
Sv: Naturreservat i Kungsbacka

Fantastiska bilder Anette! För en f.d Fjärås och Kungsbacka bo var varje plats välbekant, men att det var så vackert visste jag inte! Kanske inte skulle flyttat...
 
Toppen