• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Första resan i år

F

F.d. 25230

Guest
Ja då bär det iväg på första resan för i år, västkusten blir det härligt :). Kanske man träffar några klubb vänner :)
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Första resan i år

:)Det låter härligt .Själva längtar vi efter att få åka på premiärtur inom några veckor. Har ju bytt husbil och väntar på leveransen.:mh: Västkusten är härligt nu
när värmen kommit (själv född i Falkenberg) önskade att vi kunde åkt ner i helgen.Men istället får jag stå här i värmen och stryka skjortor :)(jäkla karl som inte gillar tröjor). Ha det nu gott och hoppas ni träffar många HBK:are att umgås och trivas med.
MVH Gunilla :bye:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 25230

Guest
Sv: Första resan i år

Tråkigt att behöva vänta Gunilla, jag hoppas att det blir en bra tur för oss, det är första riktiga husbilen för oss den här, Jag har ju byggt ett par bussar som vi haft under åren så nu va det dags för en fabriksbyggd när barnen flög ut, det är en gammal hymer -88 men verkar funka fint så nu längtar man som bara den på att få prova:)
man vet ju alldrig i fall bygg tarmen börjar suga igen då blir det en buss igen, i vilket fall är det kul att komma ut igen.
Hoppas vi ses efter vägen under året, är ju alltid kul med nya bekantskaper tycker vi iallafall,
Ha det gött hälsningar nenne2 (Ronny och Maria):)
 
Toppen