• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Till Sicilien

F

F.d. 618

Guest
Vi har just startat en resa till Sicilien. Sitter på färjan till Sassnitz och skriver detta. De som önskar kan enkelt följa vår resa på vår blogg: http:/husbilsresan2.blogspot.com .
Där tar vi gärna emot tips om vad vi måste/bör se på vårt mål. Vi kommer att vara kvar en dryg månad.
Arne
:yes:
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Till Sicilien

Hoppas resan genom Europa går bra!

Vi har tagit en liten tjuvstart och ligger redan i La Spezia, lite nedanför Genua.
Vi kör långsamt mot Sicilien och stannar där ett par månader.

Hoppas vi syns där!

Hälsning
anita&jyrki
 

jojje

HBK Medlem
Inlägg
851
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2024
Sv: Till Sicilien

Hej

Läste på er blogg :

"Försökte fylla vatten i Stralsund. På ställplatsen var vattenautomaten inte tillgänglig. Den stod ute i snön på den del som inte var snöröjd. Försökte på några mackar, men magert resultat. Blev alltså tvingade att sova utan värme, nollgradigt ute. Tur att vi har dubbelbädd"

Förstår ej sambandet :confused:

Jojje
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Till Sicilien

Jag har följt era resor på Utmed atlantkusten och det skall bli ett nöje att följa er på Till Sicilien.

En egen reflektion är bara att varför inte fortsätta med den första bloggen och skilja på resorna med etiketter på inläggen? Man kan ju döpa om bloggen så att namnet passar för båda resorna.
 
Senast ändrad:
Toppen