• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backkamera

F

F.d. 24400

Guest
Hej! Var köper man den bästa backkameran och navigator som är sladd lös till en vettig penning. Tacksam för svar, vi bor i Stockholm. M.V.H. Ann:confused:
 

Peterpan

FD HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022
Sv: Backkamera

Hej! Var köper man den bästa backkameran och navigator som är sladd lös till en vettig penning. Tacksam för svar, vi bor i Stockholm. M.V.H. Ann:confused:

Sladdlösa backkameror kan jag inte rekommendera. Det kan bli väldigt många störningar och du blir inte lycklig.
Du kan får in bilden av övervakningskameror i hotellreceptioner, kiosker osv, och i värsta fall kan du motta bilden av en backande bil i närheten.
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Backkamera

Håller med Peterpan. Vi hade trådlöst tidigare, nu trådbundet. Klart bättre. Vi är mycket nöjda med vår anläggning med visirkamera (bra i skitväder) från www.eftermontage.se HBK:are har dessutom rabatt där.
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Backkamera

Håller med Peterpan. Vi hade trådlöst tidigare, nu trådbundet. Klart bättre. Vi är mycket nöjda med vår anläggning med visirkamera (bra i skitväder) från www.eftermontage.se HBK:are har dessutom rabatt där.
¨
Vi har trådlöst, fast antennen är instucken genom bakväggen och sänder inne i bilen. Inga störningar som vi sett so far under 2 år. (däremot har vi en djävligt dålig kamera - funkar bara ett par timmar i taget, sedan börjar bilden bli förvrängd. Sägs vara någon kondensor som ballar ut - förstår inte sånt).
 
Toppen