• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Frankrikeresa sept 09

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: Frankrikeresa sept 09

tack för en trevlig berättelse om er resa, verkar som om vi varit på samma platser fast vid olika tillfällen
det här med France Passion ska vi prova, kanske redan till sommaren

Hälsningar
Anders
 

StJeP

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2024
Sv: Frankrikeresa sept 09

Härlig berättelse med många trevliga platser , vi har beställt boken med vingårdar man kan besöka i Frankrike. Vår tripp till Frankrike börjar i mitten på augusti o ska vara i 3-4 veckor. Tack för en trevlig reseberättelse/Staffan
 
Senast ändrad:
F

F.d. 24435

Guest
Sv: Frankrikeresa sept 09

Mycket trevlig berättelse. En sak jag undrar över; när man bor på vingårdar, är det ett tvång att handla av gårdens produkter?
 
F

F.d. 24333

Guest
Sv: Frankrikeresa sept 09

Tack - fint skrivet - vi har tänkt oss France Passion under juli 2010 så det var kul att läsa om era erfarenheter.

Det skall enligt uppgift från France Passion själva inte vara något köptvång.

/Erik
 
T

tommy.agneta

Guest
Sv: Frankrikeresa sept 09

Mycket trevlig berättelse. En sak jag undrar över; när man bor på vingårdar, är det ett tvång att handla av gårdens produkter?
Hej! Tack för att ni tycker att det var stimulerande läsning. Det är överhuvudtaget inget köptvång, men det är svårt att låta bli.
Agneta
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Frankrikeresa sept 09

Stort tack för en trevlig reseberättelse. Vi planerar också en resa i Frankrike till sommaren. Kanon att få en massa tips inför planeringen. :msn_thumbup:
 
T

tomgus

Guest
Sv: Frankrikeresa sept 09

Bra berättat! Tycker man känner igen sig.Längtar ut igen bara vintern ger sig.
 
Toppen