• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ev köp

F

F.d. 50058

Guest
Hej
Är det någon som har erfarenhet om ett företag som heter Napoli Handels AB.
Har varit och tittat på en husbil där som vi kan tänka oss.Jag vet att bilarna är import men kan ju vara bra bil ändå eller köper man fel ????
MVH
Ronny:rolleyes:
 
F

F.d. 53054

Guest
Sv: ev köp

Hej
Är det någon som har erfarenhet om ett företag som heter Napoli Handels AB.
Har varit och tittat på en husbil där som vi kan tänka oss.Jag vet att bilarna är import men kan ju vara bra bil ändå eller köper man fel ????
MVH
Ronny:rolleyes:
Hej Katharina & Ronny
Bor i Helsingborg där denna försäljare av beg. husbilar finns.
Tittade under -09 på några modeller som dom visade,inga passade mig just då, jämförde också
med andra både prismässigt och prestandamässigt där dom låg bra prismässigt. Vad man kan säga om
deras utbud är att detta är ett handelshus som har många strängar på sin lyra och varav en del är att importera begagnade husbilar från främst tyskland. Har tidigare i min arbetskarriär haft en
del att göra med Christer på bolaget och kan bara säga positiva saker, men som i alla affärer bör
man skapa en egen relation och uppfattning. Lycka till.
 

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: ev köp

Har en släkting som handlat av Bilfynd och han har fått all den service man kan förvänta sig, bra räntevillkor och rabatt på tillbehör. Han är mycket nöjd med sitt husbilsköp.
 

corina

FD HBK Medlem
Inlägg
181
Kommun
Ljusdal
HBK-Nr
1403
Medlemskap
2023
Sv: ev köp

Jag har köpt en husbil hos dom för en vecka sedan, har åkt 80 mil för att köpa bilen.
Fick ett myckt gott mottagande och bra servcie.
Efter att haft bilen en vecka och upptäckt att bodelsbatteriet var helt väck och jag måste köpa nytt batteri så kontaktade jag Napoli om detta och samma dag fick jag betalt för batteriet av dom.
Har upplevt att dom är mycket seriösa och månar om sina kunder.
Svarar omgående på mail om frågor som jag har och dom hänvisar vidare till andra.
Jag vill verkligen säga att dom är mycket bra som försäljare.
:yes:
 

SEPTPLMC

FD HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
4849
Medlemskap
2022
Sv: ev köp

Köpte av dem i höstas och de har hittills skött sina åtagande på ett föredömligt sätt. De fel som upptäckts har snabbt och smärtfritt åtgärdats, dessutom har de bra priser på bilarna och du slipper själv importera om du inte är intresserad av det. Tror att det är svårt att ta hem motsvarande bilar själv mycket billigare, framförallt då de flesta som hämtar hem själv stannar i norra Tyskland där priserna är högre och utbudet begränsat (jft med att scanna av hela Tyskland).
 
Toppen