• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Vår dotter Thilda 6 år, vill gärna att ni i Husbilsklubben ska få höra lite julmusik, så här kommer ett klipp från Vallda kyrka, där hon spelade "Stilla Natt" och "Nu Tändas Tusen Juleljus" på 1:a advent.
YouTube - Min film.mp4
/Annette

Hmm... ser att det "klipper" i filmen ibland, måste ha hänt nåt vid uppladdningen, ska fixa en ny, men jag orkar inte ikväll...
/Annette
 
Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Lika målmedveten och energisk som sin mamma?

När du ändå är på tråden - blev bilderna från Teide lika dramatiska som du trodde?
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Hmm...ja det är hon nog...eller rättare sagt lika enveten och viljestark...blir nog tufft att ha henne som tonåring vad det lider:spinny:
Ja, det blev fina bilder, mest från kvällen innan, tänkte färdigställa reseberättelsen i julhelgen när jag är ledig!
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Hon har talang! Og filmen klippet ikke i det hele tatt.

God Jul fra Knut i Australia.
 

Ami

HBK Medlem
Inlägg
650
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2024
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Jag har själv haft barn som var med ute och uppträdde och sjöng då dom var i den åldern. Det väcker känslor hos mig! Tvinga henne inte nu utan låt henne LEKA vidare!
Vänlig julhälsning
BOH o AMI HBK681
 
F

F.d. 6657

Guest
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Vår dotter Thilda 6 år, vill gärna att ni i Husbilsklubben ska få höra lite julmusik, så här kommer ett klipp från Vallda kyrka, där hon spelade "Stilla Natt" och "Nu Tändas Tusen Juleljus" på 1:a advent.
YouTube - Min film.mp4
/Annette

Hmm... ser att det "klipper" i filmen ibland, måste ha hänt nåt vid uppladdningen, ska fixa en ny, men jag orkar inte ikväll...
/Annette

Jätte bra! Tvåstämmigt och så ung, hon är bra på mer än fotografera.
Sådant här piffar upp stämningen på denna sidan.
Hälsa dottern och god lycka för henne i framtiden!
mvh.Olof
 
Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Jag har själv haft barn som var med ute och uppträdde och sjöng då dom var i den åldern. Det väcker känslor hos mig! Tvinga henne inte nu utan låt henne LEKA vidare!
Vänlig julhälsning
BOH o AMI HBK681

Hittills har vi inte behövt be henne en enda gång att öva på pianoläxan...snarare tvärtom, vi få be henne sluta spela och göra något annat emellanåt! Än så länge tycker hon det är jättekul, men jag tror det beror på att hon har lätt för att lära sig och då ger övningarna resultat snabbt vilket innebär att hon behöver inte öva särskilt länge innan hon kan börja på en ny låt!
Kan tilläggas att hon har bara spelat i ett år, dessförinnan kunde hon inte en enda ton!
/Annette
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.654
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Ludde Kuddsson bjuder på lite julmusik!

Kan bara säga att jag är mycket imponerad av Thilda. Bamsekram från mig!
 
Toppen