• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skriva i trådar

F

F.d. 3088

Guest
Hej alla nya eller äldre medlemmar.
Jag tror att en del av er läser mest i olika trådar men skriver sällan in ett inlägg fast man kanske vill, man är lite försiktig liksom. Här gör man inte bort sig, påståenden. undran, tips, synpunkter, komentarer, humor mm är som det skall vara. SKRIV!!! (jag skriker sällan Stora bokstäver) Datorspråk. Ett exempel på ett ämne som berör många Svininfluensa. 2280 har läst 76 svar därav säkert hälften av samma skribent. vi som varit längst här kanske skriver mera. Tyckte själv det var lite pirrigt i början men nu är jag här :cool:

Gurra
 

Roffe1

HBK Medlem (P)
Inlägg
253
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Skriva i trådar

Nu för tiden är det betydligt fler som skriver beroende på att vi blir fler o fler forumsmedlemmar. Det tycker jag är mycket trevligt. Man ser nya namn i trådarna nästan varje dag.

Så jag säger också bara SKRIIIIV det är ERT skrivande som håller forumet levande.
 

Gun & Claes

HBK Medlem
Inlägg
65
Kommun
Vara
HBK-Nr
755
Medlemskap
2024
Sv: Skriva i trådar

Hej

Jag tror att många, så även jag är lite försiktiga att skriva för det är lätt att det missuppfattas och så blir det inte som man tänkt sig.

Det finns ju tyvärr en del ämnen som spårat ur tidigare.

Men jag ska försöka skärpa mig och skriva mera

Claes
 
F

F.d. 8470

Guest
Sv: Skriva i trådar

Hei Gurra!
Svineinfluensaen har ikke tatt oss og vaksinen er satt. Vi sitter her i stua vår i Fredrikstad og ser på snøen som laver ned utenfor vinduet vårt. Hadde tenkt oss på tur til Sverige denne helgen men valgte å bli hjemme. Så får vi kose oss med lutefisk med noe godt å drikke til.
Ha en fin helg
Solveig og Svein-Harald
:wub:
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Skriva i trådar

Detta verkar vara ett känsligt ämne eller så är det ingen so vet ur man skall reagera...

Men ärligt talat så tror jag ändå att HBK har fler aktiva medlemmar än många andra forum. Dessutom så är det inte så att 2280 medlemmar har läst inlägget utan att medlemmar har öppnat tråden så många gånger. Men om det är en medlem (som öppnat tråden 2280 ggr) eller 2280 st som gjort det var sin gång kan vi inte se. Fast det första alternativet känns kanske inte så troligt :p).

Själv läser jag många trådar med intresse men har inget uvecklande att komma med, så då låter jag bli att svara. Andra gånger har jag kanske inte heller nåt klokt att komma med, men jag svarar i alla fall, som nu. :)

(Är det inte jobbigt att köra omkring med gasmask förresten?) :wink::wink:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Skriva i trådar

Kallas skyddsmask och är lite svår i skarpt läge men tar man det lugnt går det fint
Ha de gött
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Skriva i trådar

Hej

Jag tror att många, så även jag är lite försiktiga att skriva för det är lätt att det missuppfattas och så blir det inte som man tänkt sig.

Det finns ju tyvärr en del ämnen som spårat ur tidigare.

Men jag ska försöka skärpa mig och skriva mera

Claes
Go inställning :D

Gurra
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Skriva i trådar

Hei Gurra!
Svineinfluensaen har ikke tatt oss og vaksinen er satt. Vi sitter her i stua vår i Fredrikstad og ser på snøen som laver ned utenfor vinduet vårt. Hadde tenkt oss på tur til Sverige denne helgen men valgte å bli hjemme. Så får vi kose oss med lutefisk med noe godt å drikke til.
Ha en fin helg
Solveig og Svein-Harald
:wub:
Skall ni käka lutfisk, snöar det oxå ! det är ju så man får julaftonskänslor

Gurra
 
F

F.d. 25107

Guest
Sv: Skriva i trådar

Efter att Klock-Gunnar vacinerat samtliga på Ragglundaträffen.Så har det ej angripit oss.
Tack Gunnar
Roland
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.838
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Skriva i trådar

Jag är ganska ny på forumet. Tycker dock det är kul att skriva. Har en tendens at vilja bli "in i helvete saklig" (eller tråkig, som min fru brukar uttrycka det) men jag jobbar på det. Bra upprop Gurra. Vi har alla en fråga, ett svar eller en åsikt. Så det är bara att skriva. Det finns inga inlägg som är rätt..., det innebär också att de inte finns några som är fel! Det här är ett sätt att umgås! :)
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Skriva i trådar

Jag brukar få en Bror Duktig känsla när jag läser mina egna inlägg. Inte heller så spännande kanske - men sån är jag och det står jag för.
(Auktoriserad medlem i Messersmith-klubben)
:cool:
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: Skriva i trådar

Hej
Nu har jag lärt mig svara på inlägg:yes:
Hur startar jag då en nytråd eller ett nytt inlägg. Har försökt hitta det men inte funnit:confused:
Tacksam för hjälp
Gun
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Skriva i trådar

Nya trådar skapas genom att först välja lämplig ämneskategori. Dessa hittar du på förstasidans högerspalt (klicka på klubbloggan uppe till vänster på varje sida så kommer du till förstasidan).

För varje kategori som öppnas kommer du till en kolumn med alla trådar presenterade. Till vänster över och under finns en knapp Nytt ämne, klicka på den så kan du börja skriva. Börja med en bra rubrik som beskriver vad ditt inlägg handlar om. Då ökar möjligheten till snabbt svar. Skriv sedan ditt inlägg i den större skrivrutan och lägg till eventuella bilder. Klicka sedan på Skicka svar strax under skrivrutan så är det klart.

Det finns också ett testforum, Testforum - Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -, där alla kan prova att skriva. Kanske bäst när man vill (pr)öva att lägga in bilder.
 
Toppen