• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årsavgift

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Årsavgift

För att underlätta för Medlemsservice är det mycket viktigt att ni anger medlemsnumret när ni betalar. Att sitta och leta bland drygt 4 000 namn är ingen större höjdare när det saknas uppgifter på inbetalningen.

Vi är även tacksamma om ni inte väntar till den 31/12 med att betala, det kan vara kul för Medlemsservice att göra något annat än att registrera inbetalningar från medlemmar på Nyårsaftonen.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10115

Guest
Sv: Årsavgift

Kan man som medlem välja att ha en "vilande medlemskap" under ett år? Alltså ej betala årsavgiften under ett år och kunna se samma sidor som en intresserad för att tex efter ett år kunna betala årsavgiften och bli fullvärdig medlem igen utan att behöva betala anslutningsavgiften,dekaler och liknande?
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Årsavgift

Egentligen inte mitt bord men jag vet att denna möjlighet inte finns. Jag förmodar att motivationen till detta är att det ökar den administrativa bördan i kombination med en låg avgift.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.584
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Årsavgift

Kan man som medlem välja att ha en "vilande medlemskap" under ett år? Alltså ej betala årsavgiften under ett år och kunna se samma sidor som en intresserad för att tex efter ett år kunna betala årsavgiften och bli fullvärdig medlem igen utan att behöva betala anslutningsavgiften,dekaler och liknande?

Klubben har inget sk vilande medlemskap.

Betalar man inte medlemskapet under ett år, gäller ny inträdesavgift och medlemsavgift (fn totalt kr 200,-) samt att man erhåller nytt medlemsnummer.
 
Toppen