• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ANG SKRIVA PÅ FORUMET

F

F.d. 25020

Guest
:cool:Mobbab hela skoltiden från 1-7 Jobbade 2 år sedan söp o knarkade jag i 25 år har även suttit på en massa instutioner förlorade fyra familjer fem barn tre företag åt skogen nu drogfri i 21 år återbetalt allt vad som gäller konkurser böter men än har ingen klagat på hur jag skriver o jag hoppas att jag slipper det på detta forum för då kommer jag att sluta skriva här. :music-icon:Mvh 220 Sture i Pajala
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55328

Guest
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

Jag tror ingen klagar på vad eller hur man skriver något här.
Visst händer det att en kommentar eller ett inlägg blir misstolkat, eller att man skriver något man inte menar bara för att vara rolig.
Om det mot förmodan dyker upp mobbnings tendenser, tror jag att våra duktiga webb ansvariga fixar det.
 

Libom

HBK Medlem
Inlägg
458
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2024
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

Sture..

Har i några år tagit del av din vänliga generösa klokskap, även i andra forum. Hoppas få fortsätta ta del av den även här!

Hälsn.
Libom
 
F

F.d. 11846

Guest
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

Saknar mitt inlägg angående Stures inlägg , kan det vara fel att ge en kolega beröm för att han skriver så öppen hjärthligt om sitt liv:confused: hoppas Sture han läsa det.

Mvh. Fralle. 78. :music-icon:
 

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Inlägg
1.688
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2024
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

Inlägg där man svär åt andra forummedlemmar tas bort!
Om man inte gillar ett inlägg så är det lämpligt att man rapporterar det om det bryter mot forumreglerna.

Nisse web-admin
 
F

F.d. 20998

Guest
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

Inlägg där man svär åt andra forummedlemmar tas bort!
Om man inte gillar ett inlägg så är det lämpligt att man rapporterar det om det bryter mot forumreglerna.

Nisse web-admin

Jättebra att ni har en sån övervakning av forumet. Men är det något som det är problem med eller sköter sig medlemmarna generellt bra? Nyfiken fråga bara...
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

Med hänsyn till att det är över 9.000 forumdeltagare är det otroligt få personer som missbrukar språket.

Kan väl bero på att det är ju inget ungdomsforum precis. ;);)
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: ANG SKRIVA PÅ FORUMET

En svordom behöver ju inte innebära att man missbrukar språket men man behöver ju inte svära åt varandra!
 
Toppen