• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Sanitetsvätska från Ren Fritid

F

F.d. 24707

Guest
Ren Fritid släpper (troligtvis) en nyhet i samband med Elmiamässan.

Har själv gjort en beställning, men p.g.a förseningar så kommer de ändock försöka att lansera på Elmiamässan.

Har den samma kvalitet som Ren Fritid tvätt, så är nog succen given.





Se min blogg vart jag beställde (13 augusti)
bloggOrPage_083318903_123229.jpg
 
F

F.d. 24707

Guest
Sv: Nyhet! Sanitetsvätska från Ren Fritid

:spinny:Äntligen!!!:spinny:
Den har kommit nu. Nu ska det testas.
det kräver förstås sin "karl" att lägga rätt mängd "nr2" och se om den har samma effekt som de blå tabletterna vi använder annars.




www.nogg.se/larzan
 

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Sv: Nyhet! Sanitetsvätska från Ren Fritid

Förlåt min smått "griniga" inställning, men borde inte den inledande texten till denna tråd hänföras till klubbens sida för företagsinformation? Det känns en aning avigt att höja en produkt till skyarna (på grund av företagets tidigare produkter) innan man ens testat densamma. Inte så att jag misstror Larzan hans/hennes åsikter, men framställningen känns ändå en aning för positivt för att kännas helt fair.
 
F

F.d. 24707

Guest
Sv: Nyhet! Sanitetsvätska från Ren Fritid

Hej Hymer.
Grinig inställning är sunt. Är nog den största pessimisten som går i ett par 44'or själv.
Hade samma inställning till Ren Fritid tvätmedel innan jag testade själv.

Nu har jag gjort ett litet snabbtest i köket, diskhon. Röret är klart renare.
Detta i rumstemperatur. I morgon ska jag testa i husvagnen, troligen runt 10c ute då.
Ska spola igenom med endast vatten i gråvattentanken, tills det kommer "rent" vatten ur tanken.
Sen ska jag hälla i "Dundermedlet" ;) och se om den har lyckats lösa upp mer på 10-20 minuter.
Ska försöka ta bilder och lägga upp i bloggen i morgon eftermiddag/kväll.

Om du har synpunkter/idéer på hur man kan testa det mer (än i toan) så tar jag tacksamt emot tips.

/ Larzan (som heter Lars IRL)
 

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Sv: Nyhet! Sanitetsvätska från Ren Fritid

Hej Lars!

Bra att du tog mitt inlägg med ett smil -det gillar jag. Det jag egentligen reagerade på var att du var så entusiastisk inför den nya produkten (och talade om en eventuell lansering på Elmia) att jag misstänkte att det egentligen inte var ett personligt inlägg utan en förtäckt reklam för en vara som du har egna ekonomiska intressen i.

Ska bli kul att följa dina tester.

mvh

Staffan
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Nyhet! Sanitetsvätska från Ren Fritid

Kan bara säga att jag har samma entusiasm över eftermonterade xenonljus saom PRI flygborttagningsmedel .

När man säger något är bra så blir det lite "misstänksamhet" om man är i masskopi med säljaren och får rabatt medans om man skriver något negativt så verkar det anses normalt ;) :) är detta lite typiskt Svenskt eller ? ;)

Min första tanke var att " Vad skall han med den till , han hade ju bara en leksakshusbil" .. men såg sedan att han hade en husvagn.
 
Toppen