• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Se upp med Farstanäs camp i Järna

F

F.d. 10626

Guest
Har besökt denna camping ett antal gånger,Men aldrig mer, så utskälld som jag blev sist har jag aldrig blivit i mitt 60åriga liv.Alla jag pratat med har varit med om samma sak.Det är förbjudet enl campingvärden att klaga.Klagar man då får man som svar åk härifrån då Mycket märkligt beteende från en campingägare har dom fått tillräckligt med slantar från oss campare.:mad:
 
F

F.d. 10115

Guest
Sv: Se upp med Farstanäs camp i Järna

Vad var det du inte var nöjd med?
 

sonnyo

HBK Medlem
Inlägg
168
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
634
Medlemskap
2024
Sv: Se upp med Farstanäs camp i Järna

Sveriges 112 bästa campingplatser

Här är Sveriges alla 4- och 5-stjärniga campingplatser – utsedda och granskade av Sveriges campingvärdars riksförbund.

Du kanske skall klaga hos Sveriges campingvärdars riksförbund.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Se upp med Farstanäs camp i Järna

Har besökt denna camping ett antal gånger,Men aldrig mer, så utskälld som jag blev sist har jag aldrig blivit i mitt 60åriga liv.Alla jag pratat med har varit med om samma sak.Det är förbjudet enl campingvärden att klaga.Klagar man då får man som svar åk härifrån då Mycket märkligt beteende från en campingägare har dom fått tillräckligt med slantar från oss campare.:mad:

Ge mig namn och adress så löser vi det lilla problemet i framtiden inget som man skall ta när man betalar för sig.
 
F

F.d. 16323

Guest
Sv: Se upp med Farstanäs camp i Järna

Jag och min man med våra två tonårsgrabbar samt vår lilla hund var där ett dygn i sommras och jag har aldrig varit med om något så otrevligt ställe!!
Det stod att hundar var välkomna men det var hundförbud överallt. På kartan stod det att det fanns ett hundbad men inga skyltar var uppsatta för man skulle fråga efter vägen om man ville dit. Vi lyckades hitta dit men där var det ett träsk med bara lera så hunden och min man gick ner sig i svartlera och det vara bara att ducsha hela hunden efter det och tvätta han mycket med schampo för att få bort dynglukten.
Det var eldningsförbud överallt så vi fick inte grilla vilket man alltid gör när man campar och inga gemensama grillplatser fanns det heller.
prick kl.20.00 såg vi vakter som föste ut gäster som hade badat för då fick de inte vara kvar fast det var sol i minst 2 timmar till. Det var förbud över allt (cykling, hundar, eldning, m.m) det var förbud att åka ut från campingen mellan 22-08 och om man skulle det kostade det 500:- och det konstiga var att kl 6.00 på morgonen vaknade vi alla av ett väldans liv när alla byggjobbare skulle åka till jobbet fast man inte fick åka innan kl.8.00 men kl 8 hängde vi på låset och åkte fort som faaan.
Det som har denna camping verkar ha storhetsvansinne för allt hette något på Lenas...
 
Toppen