• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SverigeRuntResan

F

F.d. 4775

Guest
Hej alla! Jag är ny som medlem i HBK och helt grön som husbilsägare. Men jag hoppas lära desto mer under året som kommer; jag har nämligen sålt min lägenhet och istället köpt en Knaus Travel Liner -98. Efter två utbrändheter följda av sjukskrivningar och sysslolöshet om vartannat, ser jag fram emot en spännande omstart av mitt liv. Det jag kommer att se genom vindrutan från dag ett är just - framtiden.

Den första juli bär det av, uppåt eller nedåt vet jag inte än; det som gäller är framför allt - framåt! Minst ett år har jag tänkt vara ute, och jag hoppas finna uppdrag och jobb längs vägen, min bakgrund är inom marknadsföring reklam, information och översättningar. Mina intryck och vardagsbetraktelser tänker jag regelbundet redovisa på min kommande blogg - i ord, bild och med egna visor. Jag skulle bli jätteglad för alla tips om underliga, spännande eller bara sköna platser, människor eller företeelser ni anser är värda att uppmärksamma, gärna med en vink om vilken årstid som är lämpligast... Mina rapporter kan bli både galna och skruvade, men alltid med glimten i ögat (och örat - lyssna gärna HÄR:music-icon:).

Tillsammans kan ni säkert fylla min mejlbox med ovärderliga tips flera gånger om, vilket så klart vore fantastiskt. Jag lovar att ge alla "tipsare" vederbörlig uppmärksamhet under resans gång.

Ni är alla välkomna att följa med min resa på bloggen. Jag ser också fram emot att träffa många av er vid sidan av vägarna framöver (vägen vill jag helst inte träffa någon)!

:msn_idea:Mejla mig gärna HÄR.:msn_idea:

Allt varmare hälsningar,
Konrad Kjellberg
 
Toppen