• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Venedig April 2009

smålänningen

HBK Medlem
Inlägg
1.637
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2024
Sv: Venedig April 2009

En annorlunda semestertripp. Så här efteråt har ni många minnen att berätta o skratta åt. När ni satt på verkstaden var det nog inte så trevliga tankar:wall:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Venedig April 2009

Vilken spännande läsning och fina bilder Jappe! Tråkigt med husbilen, men förhoppningsvis så håller växellådan ett tag framöver...
Annette
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Venedig April 2009

Nä, två veckor i Graz var ingen höjdare och 40000 spänn dessutom. Som du säger så blev det både fina och tråkiga minnen från den resan. Men tiden läker alla sår, sägs det ju....
Jappe
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Venedig April 2009

Vilken spännande läsning och fina bilder Jappe! Tråkigt med husbilen, men förhoppningsvis så håller växellådan ett tag framöver...
Annette

Tack Annette! Gull-Britt skrev ihop det mesta och jag fotograferade med min lilla kompakta Canon (PS720Is) fickkamera. De var (nästan) bara å tryck! Jag hade med en systemkamera med flera objektiv på resan men den kom aldrig till användning.

Jappe
 
Toppen