• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Köpa husbil

F

F.d. 50037

Guest
Hej !

Jag har lyckas att vända en husvagnsfamilj att bli intresserade av husbilslivet. Vi har tillsammans försökt att hitta någon bil som kan passa till dom men inte lyckas.
Har sett på forumet att det är många som väntar på nya goda bilar eller kanske någon som går i bytar tankar.Har någon en bra passande bil så skulle det hjälpa våra vänner.
Söker en halvintregerad bil mellan 6 - 7 m, som frun där i huset säger så skall finnas spis, kyl,garderob och gärna en dubbelsäng. Vad gäller motor alt minst 100 hkr diesel
pris upp till 325.000 :-

Går bra att maila mig kj.fristad@telia.com så kontaktar vi Er om det verkar intressant.
Tackar på förhand.

mvh

X-Dream
 
F

F.d. 50037

Guest
Sv: Köpa husbil

Tack för de många svar jag fått på begagnade bilar. Vi har idag hittat en fin bil åt familjen, en Mc Louis Tandy 680. Bilen kom från en medlem i klubben med ett fin dekal väl synlig. Nu blir det en lätt match att se till att vi får en ny medlem till klubben.
Mvh
X-Dream
 
Toppen