• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Så här har vi det i Torre del Mar Spanien

Stina/Rolle

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Sandviken
HBK-Nr
2165
Medlemskap
2024
Sv: Så här har vi det i Torre del Mar Spanien

Tack för Er trevliga beskrivning av resan:spinny:Vi hoppas att vi kan åka nästa höst:p
Stina/Rolle
 
B

Båtis

Guest
Sv: Så här har vi det i Torre del Mar Spanien

Tack för så fina bilder. Vi måste vänta till hösten 2010. ser fram emot att då få lämna höstrusket bakom oss.
God Jul på er alla där nere.:santa-5-icon:
önskar Maggan och Ingemar
 

Krister 820

HBK Medlem
Inlägg
147
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
820
Medlemskap
2024
Sv: Så här har vi det i Torre del Mar Spanien

Va gott Ni ser ut att ha det. Vi väntar på en ny husbil som vi får i mitten av januari, sedan åker vi kommer till Torre del Mar i början av februari. Vi gör ett stopp vid dom varma källorna i Fortuna först. Hälsa Lars och Yvonne från Stockholm från oss i Kungälv. Ha det varmt och skönt.
 
F

F.d. 25121

Guest
Sv: Så här har vi det i Torre del Mar Spanien

Hej Y och C
Det ser ut att vara ett bra sett att undvika hösten här i SV. Vi prövar nog detta nästa år.
I år tar vi Thailand igen, flyger i morgon tillbaka i mars, då är det tid att ta ut husbilen kanske till Spanien då.
Trevligt att läsa om era upplevelser. God Jul och gott Nytt år
Hälsning Pristella
 

Bosse & Lena

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3211
Medlemskap
2024
Sv: Så här har vi det i Torre del Mar Spanien

Jag blir så avundsjuk när jag ser er i värmen i Spanien. Här i Sverige närmare bestämt i Göteborg snöar det just nu. Tack för trevliga bilder Hälsn Bosse o Lena från Frillesås
 
Toppen