• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billigast gasol i Kungsbacka??

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Är det nån som känner till vilket ställe som har billigast gasol i Kungsbacka? Jag har inte tid att åka till Frölunda (gasolmästarna tar 250kr för en fyllning), utan jag måste fixa ny gasol i morgon i Kungsbacka. Jag läste på Eniro att det finns gasol uppe vid Klovsten, vid Järn och Metall. Är det nån som vet vad det kostar där?
Jag vet att Lantmanna, Statoil och Hydro har gasol. Lantmanna och Statoil är nog dyrast?
Tack på förhand,
Annette
PS min flaska är nog inte en från AGA, det är en kompositflaska från nåt annat ställe, men det borde väl gå att fylla den vartsomhelst eller? DS
 

Bilagor

  • 20081022-PA220002.jpg
    20081022-PA220002.jpg
    133,6 KB · Visningar: 7

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Billigast gasol i Kungsbacka??

Hej Anette! Jag skulle också vilja veta om det finns billigt i Kba. Jag har bytt ett par ggr på Lantmanna där vi har rabatt som Caravan Club medlemmar. Vi är med i både HBK och CC.
Priset med CC rabatt är ca 360 kr. Hoppas du får positivare svar.

MVH/ Sven-Åke
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Billigast gasol i Kungsbacka??

Nu har jag tagit reda på lite fakta!
Kungsbacka Järn och metall (vid Klovsten) tar 429kr :eek:!!!
Gasmontage vid Freeport tar 280 kr:D.
Ingen tvekan om att det inte lönar sig att åka till Gas och Gasolmästarna i Frölunda (förutsatt att man inte har något annat ärende dit förståss).
Trevlig helg önskar Annette;)
 
Toppen