• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Göteborg v29

F

F.d. 4067

Guest
Hej vi är nya på det här med husbil,har haft husvagn ett år(inget för oss).Nu är det så att en av våra söner ska spela fotboll i göteborg gothia cup v29.

Har bokat camping Kärralund,men problemet är att man bara får boka veckovis.Lör-Lör el Sön till Sön.Vi stannar bara till Tors.Vi vill lägga pengarna på nåt aannat kul istället.Har någon på forumet förslag på ställplats el annat?

Jeanette:mh4:
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Göteborg v29

Gäller denna tossiga regel även för sommarcampingen Delsjön ?
Strax intill.
DS
 
F

F.d. 52919

Guest
Sv: Göteborg v29

Det beror på var fotbollen spelas annars har Ni Åby camping i Mölndal med bra bussförbindelser mot centrum!
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Göteborg v29

Annars har du ju camping i marstrand tar en liten stund med bussen men kanske skönt å slippa storstan?
 
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Göteborg v29

Hej!

Jag ska ringa och höra med dem andra campingarna.Jag tror den där tossiga regeln bara gäller vecka 29 eftersom cupen är stor.:eek:Jag tror att matcherna spelas i närheten av stan.Ska kolla upp det.:msn_sun::msn_sun:


:wub: Jean1
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Göteborg v29

Samma gäller Askims Camping Lö-Lö och Sön-Sön.Fick mail alldeles nyss.

:spinny:Jean1
 
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Göteborg v29

Det blev Åby camping Sön-Tor inga problem.Billigare var det ocksåTack för tipset.

Jean1
 
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Göteborg v29

Ja, den regeln gäller även Delsjön.
//Jean1
 
Toppen