• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Problem.

F

F.d. 3727

Guest
Har fått privat meddelande men kan inte få till det så att jag svara.
Hur bär man sig åt för att det skall funka?
Hej Gunnar i Åre, vi har inte funderat på att åka till Norge 17 Maj.
mvh. Olle.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.238
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Problem.

Vill du svara på ett PM så skall det bara vara att klicka på knappen Svara nere till höger om meddelandet. Skriv ditt svar i textrutan som kommer upp, antingen före eller efter det citerade meddelandet (som du skall svara på).

Funkar inte detta är det antagligen en inställning i din brandvägg eller virusskydd som spökar. Jag är dock lite osäker på detta.
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Problem.

Hej på er.
Har ni fått ett meddelande så går ni till "Privata meddelanden" genom att klicka på den texten i det gula fältet som finns i er kontrollpanel högt upp till vänster på hemsidan.
När ni kommer till "Privata meddelanden" klickar ni på det meddelande som ni vill läsa, detta gäller om ni har "Hoppa till mapp" inställt på "Inkorg".
Ni kan besvara ett meddelande som är öppet genom att klicka på "Svara" nere till höger under meddelandet.

Om det är något som jag inte fått med ett svar på får ni gärna ringa mig.

MVH
Bigge
 
Toppen