• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilstillbehör

Goran

FD HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Skillinge
HBK-Nr
268
Medlemskap
2021
Hej alla husbilsveteraner.

Min sambo och jag samt Tanja ska åka till Holland genom Danmark-Tyskland och nu undrar vi om någon känner till en prisvärd och välsorterad Husbils-tillbehörs firma i Tyskland på väg till Holland.Är ute efter koffert att sätta på cykelstället.

Sen en novis fråga om ställplatser,det går jättebra att skriva ut ställplatser på, skrivaren men helt omöljligt att få ut dom på USB-minne gör jag fel eller??? Det blir ju väldigt dyrt om jag måste koppla upp mig utomlands.

Vi önkar er alla en skön sommar.

Goran,Helene-Tanja (Tanja är hon som sitter på sätet) (Jack Russrel):confused:
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Husbilstillbehör

Vilket format vill du ha på dem i usb-minnet? Är det en lista, på samma sätt som det blir om du skriver ut dem, så kan du kopiera all texten och klistra in i ett dokument (word eller open Office exempelvis) det kan du spara till usb-minnet.

Är det en fil du laddat hem, kan du flytta över den till usb-minnet i utforskaren.
 

Goran

FD HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Skillinge
HBK-Nr
268
Medlemskap
2021
Sv: Husbilstillbehör

Tack för tippset ska försöka med detta
Hälsningar
Goran
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Husbilstillbehör

Bonzo (JRT) fick se snyggingen Tanja och han bad mig hälsa så gott.

För övrigt hoppas jag att det löser sig för er med minnet. Trevlig resa till Holland!

Kerstin & Sven-Åke
 

Hi Life

HBK Medlem
Inlägg
137
Kommun
Malmö
HBK-Nr
569
Medlemskap
2024
Sv: Husbilstillbehör

En bra tillbehörsaffär i Tyskland på väg till Holland ?!
Det finn en i Zeven - En husbilsförsäljare ( Euramobil ) Med en stor och välsorterad tillbehörsbutik. De har dessutom en ställplats på baksidan av anläggningen, Plats för ca: 15 bilar och kostar gratis.
Ha en skön resa.
Hi.Life
;)
 
Toppen