• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Belysningsproblem

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Har helt plötsligt fått problem med belysningen i bodelen. Det yttrar sig genom att ytter-, köks- och takbelysningen har slutat att fungera. Övrig belysning fungerar. Hittar ingen trasig säkring.
 
G

Göran T625

Guest
Sv: Belysningsproblem

Att så här via mail lösa problemet kanske kan vara svårt men jag hjälper dig gärna med lite mätningar. Problemet är bara det att vi åker till Barcelona nu på onsdag på en kort tur och är tillbaka i helgen så före nästa weekend är det inte möjligt.

HBK-hälsningar

Göran 292
 

claes/mia

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025
Sv: Belysningsproblem

Hej

Jag var och tjuvade stöm från garderobs lampan och lyckades få kortis fick då samma problem och då var det en säkring,kunde inte hitta någon trasig så jag bytte en efter en tills det fungerade.

Hälsn/Claes
 

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Belysningsproblem

Hej Göran
Du skrev att mäta är att veta......du hade helt rätt. En säkring var trasig men det kunnde man inte se. Då mätte jag över säkringen och den var trasig. Bara att byta och vips så fungerade det. Hoppas ni har det bra i Barcelona.
 
Toppen