• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dåligt minne

F

F.d. 418

Guest
Där jag loggar in på denna eminenta hemsida finns en liten ruta som man kan kryssa i om man vill bli ihågkommen. Jag kryssade i den rutan för drygt ett år sedan - om nu mitt minne inte sviker mig - men likafullt är jag okänd varje gång jag dyker upp och måste ange användarnamn och lösenord. Kan någon tala om för mig vad krysset i rutan egentligen har för funktion? Hälsn/AndersW
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: Dåligt minne

Webbläsaren måste vara inställd på "tillåt cookies" eller "enable cookies".
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Dåligt minne

Om du använder CCleaner eller något annat liknande program för att rensa bort onödigt från datorn så finns det möjlighet i inställningarna att rädda undan vissa cookies som sedan alltid ligger kvar.
 

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Inlägg
432
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021
Sv: Dåligt minne

Hej

Det samma hände mig, mitt lösenord som funnits på datorn i långa tider, försvann plötsligt - både från jobb-datorn och min privata dator hemma samtidigt. Fick be att få inloggningsuppgifterna på nytt. Jag har själv inte gjort några körningar på någon utav datorerna. :confused::confused:
Jag tog för givet att web-master hade gjort några nödvändiga ändringar på sidan...........

MvH
Karianne
 

Berrac

HBK Medlem
Inlägg
34
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1003
Medlemskap
2024
Sv: Dåligt minne

Hej

Jag loggar aldrig ut,utan surfar vidare när jag är klar med denna hemsida

När jag sedan kommer åter, så står det när jag va här senast

Min fråga--gör jag fel ???
 
F

F.d. 418

Guest
Sv: Dåligt minne

Tack, tack, tack!
Fr o m nu loggar inte heller jag ur. Så är det. Hälsn/AndersW
 
Toppen