Tackar för all information om kostnaden på servicen, min första reaktion var att jag var på väg att bli blåst!
Har faktiskt bytt verkstad då förra service stället betedde sig lite konstigt när jag var med på hela servicen, eller rättare sagt SKULLE vara med på servicen lite i bakgrunden.
Eftersom jag ändå var där så tänkte jag hålla mig lite i bakgrunden och få lite nyttig information på plats och ställe men när jag gick ut ur verkstaden ett par minuter när meken gjorde nått annat så gick helt sonika porten ner och jag kom inte in igen!
Så jag gör nu servicen på ett ställe som bara utför detta arbete på Fiat transportbilar.
Att förra stället "sparkade" ut mig poängterade jag på detta ställe för att "smörja" dom lite men det påverkade nog inte priset i nämnvärt!
Tack Kölis 75 för att man fick lite inside information om kostnader, jag förstår att inget är gratis men vidhåller att jag fortfarande är lite konfunderad över priset.
Dock ligger tiden på Måndag kvar så jag åker väll dit och betalar "glatt" men sedan ska jag kolla upp Mekonomens service och verkligen kolla upp pris skillnader o.dyl!
Är inte helt dum när det gäller att utföra arbeten på mina bilar men det är inte så lätt när man bor i Bostadrätt och inte ens kan tvätta bilen hemma!
Har för övrigt en väldigt gammal bil till vardags och servicen på den inskränker sig till minsta möjliga när det gäller omtanke, hade väll varit en annan sak om man haft en V70 av nyare modell och varit van att serva den till ordinarie priser, då hade nog chocken vart mindre med husbilen!
Alltså, service på Måndag kl. 8.00 och sedan mindre pengar till mat!