• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny typ av solceller?

angan

HBK Medlem
Inlägg
963
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Ny typ av solceller?

Detta är min största beveklesegrund för att inte investera i solpaneler just nu. Snart halva priset och dubbla effekten. Därför ett elverk just nu. Kan vara bra att ha ett elverk efter montering av solpaneler oxå
icon12.gif
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Ny typ av solceller?

Det tror jag aldrig på,att solpaneler sjunker till halva priset.Det har dom i alla fal inte gjort och ändå är det snart 10 år som jag har min..samma snack gick det då också.Så skall man vänta på dom priserna så lär det aldrig komma nån panel på taket.:)
Mvh/
 
  • Gilla
Reaktioner: Siw

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Ny typ av solceller?

Det tror jag aldrig på,att solpaneler sjunker till halva priset...
.........................................................................
:)
Mvh/

Med tiden så kanske priset kommer ner till hälften, det är konkurrensen mellan tillverkarna som ska göra't men än så länge är det säljarens marknad... :)

Det är vanligt att man med buller och bång torgför sin produkt innan den är helt klar men ännu viktigare är det att företaget får denna PR, aktien och utdelningen stiger då och detta är det viktigaste för aktieägarna.
 
Toppen