• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tyskland

bosse b

HBK Medlem
Inlägg
1.466
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2024
Hej!
I morgon åker vi till Mosel och Tyska VMrallyt. Via Ahrdalen och Oldtimer GP på Nyrburgring. Finns det liknande tokar i klubben?
Bosse
 
F

F.d. 16671

Guest
Sv: Tyskland

Nu blir jag riktigt avis , hade jag haft ett par sem dgr kvar hade jag åkte ner till Rallyt jag med........

Nästa år SKA vi åka ner till Mosel m.m.

Trevlig resa!
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: Tyskland

Här är en till som blir avudsjuk. Har varit runt på en hel del rallyn och motortävligar i Europa. Bl.a 24 timmars på Nürburgring, DTM i Hockenhaim, San Remo Rallyt och diverse bantävligar i England. Passade också på att köra ett par varv på Le Mans med husbilen för ett par år sedan.

Hoppas du får några fina dagar!
 

kjelis

HBK Medlem
Inlägg
132
Kommun
Kil
HBK-Nr
545
Medlemskap
2024
Sv: Tyskland

Hej

Om jag inte varit tvungen att jobba så hade jag gärna åkt med.

Jag har åkt Hunsrückrallyt ett antal gånger och även tagit en totalseger i Rally Köln-Ahrweiler så jag känner till trakten väl.

Mycket fin del av tyskland
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Tyskland

Old Timer GP lär nog Henry från Floby åka till med sin Hymer. På banan blir det Formel Ford!
 
Toppen