• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny HBK intresserad

F

F.d. 3606

Guest
Verkar vara mycket intressanta ämnen som diskuteras i detta forum. Som ny HBK intresserad skulle det vara av intresse om det finns några flera "Norrlänningar" som är med, och kanske vi kan ses på Nolia i Umeå så vi kan få mera information om HBK medlem, är redan medlem i Burstner Husbilsclubb och Motor Home Club

Pelle och Ann-Britt
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Ny HBK intresserad

Välkommen till vår klubb som HBK Intresserad.
Var just inne på vår karta där medlemmarna sätter en" plupp" som visar var de bor. Räknade till runt 20 som bor i det som vi här i syd-väst kallar Norrland. Det kan vara betydligt flera för alla kanske inte har markerad sin hemmahamn ännu.
Förmodligen ser du inte denna plus en hel del annan intressant information förrän du blivit medlem.
Surfa runt på vår hemsida, deltag i fråga/svar/tips och när du känner att tiden är mogen, anmäl dig som medlem.
Välkommen!
 
Senast ändrad:

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: Ny HBK intresserad

Det är en fantastisk klubb, finns otroligt mycke samlad kunskap inom klubben, surfa runt å gör er bekant med klubben, själv surfade jag runt 1 - 2 veckor sedan fanns inget val, fantastisk hemsida, glada och vänliga klubbmedlemar, skulle nästan vilja säga "spralliga"trots att medelålder är rätt hög, själv tillhör jag de yngre;) de va bara å gå med som fullbetald medlem.
O jaa, det finns "Norrlänningar" i klubben och vad som förvånar mig är att det är otroligt "MÅNGA" Norrlänningar som är HBK Intressenter, hoppas alla går med i klubben,
Joråå, jag och frugan skall upp till Nolia slutet på nästa vecka, har hört att IFK Umeå har fixat till husbilsplatser intill Nolia, hoppas det finns plats.
Vore trevligt om vi kunde ses där.
Lennart /HBK 651 :mcride: Kawasaki 750 Classic som bara står i garaget.
 
Toppen