• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Semesterresan till Italien 2007

F

F.d. 55256

Guest
Sv: Semesterresan till Italien 2007

Har just läst om din Italientripp, ett annorlunda och mycket trevligt sätt att lägga upp berättelsen. Synd att vi aldrig hann ikapp er på nervägen.
Ove.G
 
F

F.d. 14841

Guest
Sv: Semesterresan till Italien 2007

Hej. Har just läst Er mkt trevliga o utförliga reseberättelse från Italien. Vi husbilar sen 25 år, och brukar altinera mellan Spanien o Italien i stort sett. Numera lite oftare i Italien. Varje gång vi åker ner dit brukar vi inleda med 4 nätter på en liten enstjärnig camping utanför Venedig, ca 10 min med buss från stan, på vägen mot flygplatsen. Helt OK camping tycker vi. Vi tar 4 nätter för att vi köper tre-dagarsbiljett till bussar och båtar, och det ger oss god tid att utforska vårt älskade Venedig. - Jag kan varmt rekommendera en sådan vistelse i denna gudomliga stad! /Hälsningar från Växjö
 

Hannibal

HBK Medlem
Inlägg
293
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030
Sv: Semesterresan till Italien 2007

Hej Anders.
Vi har ratat Italien till förmån för Frankrike under många år.
Men man blir sugen att utöka vyerna i Europa, efter er berättelse.

Det är tydligen ett måste för en Carthago att gräva ner sig i sanden,
detta hände oss på Öland!

Förra året (07) var vi i Polen för första gången, att hjulen satt fast efter
rundturen där kändes overkligt. Lite Italienstuk!

Vi ses till Kroppkakorna.

Stephan
 
Toppen